Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 03-11-2006, godz. 08:00Wykonanie docelowej zmiany organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej 933 w m. Góra |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Przetarg unieważniony | |
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
„Wykonanie docelowej zmiany organizacji ruchu na drodze wojewódzkiej 933 w m. Góra” 1) Zamawiający a) pełna nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie b) kod, miejscowość, województwo: 43-200, Pszczyna, śląskie c) ulica, nr domu: ul. Chopina 4 d) numer kierunkowy:0-32 e) tel.: 212-80-68, fax: 212-80-69 2) Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 EURO 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: dostępna na stronie internetowej www.pzd.powiat.pszczyna.pl 4) Przedmiot zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie oznakowania poziomego jezdni materiałami cienkowarstwowymi, ustawienie oznakowania pionowego, wykonanie wysp z elementów z tworzywa przykręcanych do jezdni oraz robót towarzyszących. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera przedmiar robót stanowiący załącznik 2 do SIWZ; projekt zmiany organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 5 do SIWZ oraz Szczegółowa Specyfikacja Techniczna stanowiąca Załącznik Nr 6 do SIWZ b) rodzaj zamówienia: roboty budowlane c) miejsce realizacji zamówienia: droga wojewódzka, d) nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych e) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233290-8, 45233221-4 5) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej 6) Termin wykonania zamówienia: do 10.12.2006r. 7) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca udokumentuje referencją lub protokołem odbioru, że w okresie ostatnich 5 lat prawidłowo wykonał minimum dwa zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał roboty związane z odnową lub wykonaniem oznakowania poziomego i pionowego na kwotę stanowiącą nie mniej niż równowartość złożonej oferty. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych ustawą Pzp oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006. (Dz.U. z 2006 Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 8) Wadium: nie jest wymagane 9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %): cena – 100% 10) Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia 03.11.2006r. do godz. 800 11) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: a) Anna Kubiś b) tel.: 032 212-80-68 w. 22 c) nr pokoju: 106 d) godziny w których udziela się informacji dotyczących przetargu: od 700 – do 1500 12) Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w pokoju 108 w dniu 03.11.2006r. o godz. 1000. 13) Termin związania z ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. |