Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 31-10-2006, godz. 08:00Remont nawierzchni ul. Głównej w Goczalkowicach Zdroju - na odcinku od nowej nawierzchni do posesji 91 |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 31.10.2006r.
PZD/DT/342/ 48/2006 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: " Remont nawierzchni ul. Głównej w Goczałkowicach Zdroju – na odcinku od nowej nawierzchni do posesji 91" ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 31 października 2006r. wybrał ofertę firmy: EUROVIA POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA Ul. Sosnowiecka 11 41-400 Mysłowice Cena oferty: 122.221,43 zł bruto |
|
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
„Remont nawierzchni ul. Głównej w Goczałkowicach Zdroju - na odcinku od nowej nawierzchni do posesji 91” 1) Zamawiający a) pełna nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie b) kod, miejscowość, województwo: 43-200, Pszczyna, śląskie c) ulica, nr domu: ul. Chopina 4 d) numer kierunkowy:0-32 e) tel.: 212-80-68, fax: 212-80-69 2) Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 EURO 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: dostępna na stronie internetowej www.pzd.powiat.pszczyna.pl 4) Przedmiot zamówienia: a) Przedmiot zamówienia obejmuje: wykonanie nawierzchni asfaltobetonowej w ilości 1650m2; warstwa wyrównawcza średnio 4 cm, warstwa ścieralna 5cm,; wykonanie poboczy o szerokości 0,75cm i średniej grubości 7cm oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących b) rodzaj zamówienia: roboty budowlane c) miejsce realizacji zamówienia: droga powiatowa ul. Główna w Goczałkowicach Zdrój d) nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych e) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6 5) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej 6) Termin wykonania zamówienia: 27.11.2006 7) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) Spełniają warunki zawarte w art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. b) Wykonawca udokumentuje referencją lub protokołem odbioru fakt, że w okresie ostatnich 5 lat prawidłowo wykonał minimum dwa zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał roboty asfaltobetonowe na kwotę stanowiącą niemniej niż równowartość złożonej oferty. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych ustawą Pzp oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006. (Dz.U. z 2006 Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 8) Wadium: nie jest wymagane 9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %): cena – 100% 10) Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia 31.10.2006r. do godz. 800 11) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: a) Anna Kubiś b) tel.: 032 212-80-68 w. 22 c) nr pokoju: 106 d) godziny w których udziela się informacji dotyczących przetargu: od 700 – do 1500 12) Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w pokoju 108 w dniu 31.10.2006r. o godz. 1000. 13) Termin związania z ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. |