Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 12-02-2014, godz. 09:00Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej– praca rębaka i podnośnika samochodowego oraz wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 24.02.2014r.
PZD.DT.272.1.5.2014 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA: „Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej – praca rębaka i podnośnika samochodowego oraz wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna” ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Sygietyńskiego 20 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 24 lutego 2014r. wybrał ofertę Firmy: TARTAK Jerzy Białas Ul. Wodzisławska 3 43-245 Studzionka Cena oferty: 58.622,40 zł brutto Uzasadnienie wyboru oferty: Oferta Firmy Tartak Jerzy Białas, ul. Wodzisławska 3, 43-245 Studzionka, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. po 03.03.2014r. Wykonawcy spełniający warunki: 1. „ESKALIBUR” Włodzimierz Gacur, 34-120 Andrychów, ul. Konstytucji 3 Maja 67 – liczba pkt w kryterium cena 34,97 2. „AGRO – MAR” Zakład Projektowania, Urządzania i Utrzymania Terenów Zieleni Marek Trzcionka, ul. Jagodowa 22a, 43-190 Mikołów – liczba pkt w kryterium cena 96,52 3. TARTAK Jerzy Białas, 43-245 Studzionka, ul. Wodzisławska 3 – liczba pkt w kryterium cena 100 Wykonawcy, wykluczeni: Firma Handlowo Produkcyjno Usługowa „EWA” Leszek Sutkowski Poręba Radlna 74, 33-112 Tarnowiec Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone: ZAKŁAD KSZTAŁTOWANIA I UTRZYMANIA TERENÓW ZIELENI „RAJGRAS” Dariusz Szymura, ul. Grzybowa 14, 44-200 Rybnik |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Pszczyna: Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej- praca rębaka i podnośnika samochodowego oraz wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna Numer ogłoszenia: 40356 - 2014; data zamieszczenia: 04.02.2014 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie , ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 32 212-80-68, faks 32 212-80-69. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z utrzymaniem zieleni przydrożnej- praca rębaka i podnośnika samochodowego oraz wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z utrzymaniem zieleni przydrożnej - praca rębaka i podnośnika samochodowego oraz wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna tj.: Wycinka drzew rosnących w pasie dróg powiatowych w ilości 142 szt. i dróg wojewódzkich w ilości 16 szt., objętych zgodą na wycinkę wydaną decyzjami: Drogi powiatowe: -Wójta Gminy Suszec Nr GKŚ.6131.2.3.2013 -Burmistrza Pszczyny Nr OŚ. 6131.429.2013 -Burmistrza Pszczyny Nr OŚ. 6131.402.2013 -Burmistrza Pszczyny Nr OŚ. 6131.521.2013 -Wójta Gminy Suszec Nr GKŚ.6131.2.6.2013 -Wójta Gminy Goczałkowice Zdrój Nr PR-ROS.6131.115.2013 Drogi wojewódzkie: -Burmistrza Pszczyny Nr OŚ.6131.491.2013 z jednoczesnym frezowaniem odziomków pni po wyciętych drzewach oraz zrąbkowaniem gałęzi i konarów z koron wyciętych drzew. Awaryjne usuwanie wiatrołomów w ilości ok. 11 szt. w ciągu dróg powiatowych i w ilości ok. 5 szt. w ciągu dróg wojewódzkich z jednoczesnym frezowaniem odziomków pni po wyciętych drzewach oraz zrąbkowaniem gałęzi i konarów z koron wyciętych drzew. Wykonanie pielęgnacji zieleni zielonej wysokiej przy użyciu podnośnika samochodowego i rębaka wraz z utylizacją materiału drzewnego w ciągu: - dróg powiatowych zwyżka 125 godzin, rębak 30 godzin, - dróg wojewódzkich zwyżka 75 godzin, rębak 20 godzin.. II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie: - 1 kierowca operator zwyżki, - 1 pilarz, - 1 kierowca operator rębaka, - 2 pracowników: pomocnicy Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż Wykonawca spełnia wymagane warunki • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj. wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum: a) dwie usługi związane z wycinką minimum 50 szt. drzew w pasie drogowym dróg publicznych oraz b) jedną usługę związaną z pielęgnacją zieleni przydrożnej w pasie drogowym dróg publicznych z wykorzystaniem rębaka za kwotę minimum 5.000,00 zł brutto, oraz c) jedną usługę związaną z pielęgnacją drzew z wykorzystaniem zwyżki i pilarza w pasie drogowym dróg publicznych za kwotę minimum 10.000,00 zł brutto oraz dołączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca musi łącznie spełniać powyższe warunki (a+b+c). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż Wykonawca spełnia wymagane warunki • III.3.3) Potencjał techniczny Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi dysponować minimum 1 szt.: - zwyżki o wysokości minimum 20m, - piłą spalinową, - rębakiem o mocy minimum 60KM o maksymalnej średnicy zrąbkowania 250mm - samochodem ciężarowym samowyładowczym o ładowności minimum 10t. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż Wykonawca spełnia wymagane warunki • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie: - 1 kierowca operator zwyżki, - 1 pilarz, - 1 kierowca operator rębaka, - 2 pracowników: pomocnicy Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż Wykonawca spełnia wymagane warunki III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 1 do SIWZ - Oferta, 2. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 2 do SIWZ - kosztorys ślepy 3. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 zgodnie z treścią Formularza 5, 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 5. Zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót, d) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki zaistniałej w umowie. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY A. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie odpowiednich dokumentów. B. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze), b) przedłużenie procedury przetargowej, c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), d) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, e) konieczność wykonania zamówień dodatkowych, f) zmiany stanu prawnego, g) niesprzyjające warunki atmosferyczne, h) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej. C Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) z obniżeniem kosztu wykonania robót, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, c) z rezygnacją z części robót, Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.02.2014 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Sygietyńskiego 20, sekretariat (Parter).. IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |