Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 29-08-2013, godz. 09:00Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na remonty sześciu i odbudowy pięciu przepustów pod drogami powiatowymi uwzględniające szkody powodziowe w czerwcu 2013 roku |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
PZD.DT.272.1.26.2013 Pszczyna, dnia 13.09.2013r.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA: „Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na remonty sześciu i odbudowy pięciu przepustów pod drogami powiatowymi uwzględniające szkody powodziowe w czerwcu 2013 roku” ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Sygietyńskiego 20 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 13 września 2013r. wybrał ofertę Firmy: Biuro Projektowo-Usługowe „ALDA” S.C. Hanna i Janusz Franiczek ul. Skrzyszowska 39c 44-300 Wodzisław Śląski Cena oferty: 24 477,00 zł brutto Uzasadnienie wyboru oferty: Oferta Firmy Biuro Projektowo – Usługowe „ALDA” S.C. Hanna i Janusz Franiczek, 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Skrzyszowska 39c, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po 18.09.2013r. Wykonawcy spełniający warunki: 1. Firma „ABS - Ochrona Środowiska” Sp. z o. o., 40-169 Katowice, ul. Wierzbowa 14 – liczba pkt w kryterium cena 98,03 2. BPKB AMAR Piotr Brzdęk, 44-350 Gorzyce, ul. Wyzwolenia 61 - liczba pkt w kryterium cena 82,22 3. TOMEX Pracownia Usług Projektowo – Budowlanych Tomasz Zakrzewski, 92-433 Łódź, ul. Kmicica 21/15 – liczba pkt w kryterium cena 53,07 4. Firma Inżynierska ARCUS Jerzy Bajer, 31-234 Kraków, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 17i/37 – liczba pkt w kryterium cena 62,19 5. Konsorcjum: KLOTOIDA Bajor, Zygmunt Sp. j. (Lider Konsorcjum), 30-693 Kraków, ul. Bochenka 16a oraz Pracownia Inżynierska KLOTOIDA Sp. z o. o. (Partner Konsorcjum), 30-693 Kraków, ul. Bochenka 16a – liczba pkt w kryterium cena 28,92 6. Biuro Projektowo-Usługowe „ALDA” S.C. Hanna i Janusz Franiczek, 44-300 Wodzisław Śląski, ul. Skrzyszowska 39c – liczba pkt w kryterium cena 100 Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone: FORPROJEKT Sp. z o. o., 51-608 Wrocław, ul. Różyckiego 1c Wykonawcy wykluczeni: Pracownia Projektowa Tomasz Brzenk, 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Świerczewskiego 40 |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Pszczyna: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na remonty sześciu i odbudowy pięciu przepustów pod drogami powiatowymi uwzględniające szkody powodziowe w czerwcu 2013 roku Numer ogłoszenia: 337624 - 2013; data zamieszczenia: 21.08.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie , ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 32 212-80-68, faks 32 212-80-69. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na remonty sześciu i odbudowy pięciu przepustów pod drogami powiatowymi uwzględniające szkody powodziowe w czerwcu 2013 roku. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych na remonty sześciu i odbudowy pięciu przepustów pod drogami powiatowymi uwzględniające szkody powodziowe w czerwcu 2013 roku. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje: 1.wykonanie dokumentacji na remont przepustów pod drogą: - droga powiatowa nr 4110S ul. Łączna Brzeźce km 0+225 - droga powiatowa nr 4118S ul. Spokojna Ćwiklice km 0+120 - droga powiatowa nr 4124S ul. Kosów Studzienice km 0+095 - droga powiatowa nr 4127S ul. Szewczyka Studzienice km 0+1310 - droga powiatowa nr 4128S ul. Zawadzkiego Rudołtowice km 3+625 - droga powiatowa nr 4132S ul. Topolowa Miedźna km 3+890 2.wykonanie dokumentacji na odbudowę przepustów pod drogą: - droga powiatowa nr 4119S ul. Chopina Pszczyna km 0+420 - droga powiatowa nr 4128S ul. Zawadzkiego Rudołtowice km 2+140 - droga powiatowa nr 4128S ul. Zawadzkiego Rudołtowice km 2+525 - droga powiatowa nr 4133S ul. Wiejska Miedżna km 0+675 - droga powiatowa nr 4132S ul. Topolowa Miedźna km 3+390 W ramach zamówienia wym. w pkt. 1 należy wykonać: a) podkłady mapowe - mapa zasadnicza - w ilości 2 egz. b) uproszczony projekt techniczny - plan sytuacyjny, przekrój konstrukcyjny - w ilości 2 egz. c) uzgodnienia branżowe z właścicielami sieci infrastruktury technicznej w terenie objętym zakresem zadania, wraz z projektami branżowymi przebudowy kolidujących sieci, d) uzgodnienia z zarządcą drogi objętej zakresem opracowania, e) przedmiar robót - w ilości 2 egzemplarzy, f) kosztorys inwestorski - w ilości 2 egzemplarzy, g) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 2 egzemplarza, h) wykonanie w/w dokumentacji na nośniku elektronicznym - w formatach: PDF, WORD (cała dokumentacja) i dodatkowo w wersji edytowalnej dla opisów i kosztorysu (RDS) w ilości 2 egz. CD. W ramach zamówienia wym. w pkt. 2 należy wykonać: a) podkłady mapowe - mapa zasadnicza - w ilości 2 egz. b) uproszczony projekt techniczny - plan sytuacyjny, przekrój konstrukcyjny - w ilości 2 egz. c) uzgodnienia branżowe z właścicielami sieci infrastruktury technicznej w terenie objętym zakresem zadania, wraz z projektami branżowymi przebudowy kolidujących sieci, d) obliczenia hydrologiczne - w ilości 2 egzemplarzy e) uzgodnienia z zarządcą drogi objętej zakresem opracowania, f) przedmiar robót - w ilości 2 egzemplarzy, g) kosztorys inwestorski - w ilości 2 egzemplarzy, h) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - w ilości 2 egzemplarza, i) wykonanie w/w dokumentacji na nośniku elektronicznym - w formatach: PDF, WORD (cała dokumentacja) i dodatkowo w wersji edytowalnej dla opisów i kosztorysu (RDS) w ilości 2 egz. CD.. II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.12.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą z uprawnieniami projektowymi o specjalności drogowej i mostowej bez ograniczeń. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż Wykonawca spełnia wymagane warunki • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi wykazać, że posiada wiedzę i doświadczenie w zakresie realizacji usług stanowiących przedmiot zamówienia, tj. wykazać, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie usługi związane z opracowaniem projektu budowy, przebudowy, remontu lub odbudowy obiektu mostowego, przepustu, lub przepustów za kwotę minimum 20 000,00 zł każde, oraz dołączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż Wykonawca spełnia wymagane warunki • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej jedną osobą z uprawnieniami projektowymi o specjalności drogowej i mostowej bez ograniczeń. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż Wykonawca spełnia wymagane warunki III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej; III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 1 do SIWZ - Oferta, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 zgodnie z treścią Formularza 4, 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4. Pisemne zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.3) ZMIANA UMOWY przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót, d) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki zaistniałej w umowie. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY A. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie odpowiednich dokumentów. B. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze), b) przedłużenie procedury przetargowej, c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), d) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, e) zmiany stanu prawnego, f) niesprzyjające warunki atmosferyczne, g) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej. C Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) z obniżeniem kosztu wykonania robót, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, c) z rezygnacją z części robót, Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). W rezultacie dokonania czynności opisanych w punkcie 1 może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2013 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Sygietyńskiego 20, sekretariat (Parter)... IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |