Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 24-01-2013, godz. 12:00Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: „Przebudowa dróg powiatowych – ulic Hallera i Złote Łany w Pszczynie i Jankowicach stanowiących połączenie Drogi Krajowej nr 1 z Drogą Wojewódzką |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 01.02.2013r.
PZD.DT.272.1.2.2013 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: „Przebudowa dróg powiatowych – ulic Hallera i Złote Łany w Pszczynie i Jankowicach stanowiących połączenie Drogi Krajowej nr 1 z Drogą Wojewódzką nr 931”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Sygietyńskiego 20 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 01 lutego 2013r. wybrał ofertę Firmy: ROAD-SKAN-EXPERT Ul. Kochanowskiego 9 43-200 Pszczyna Cena oferty: 75 952,50 zł brutto Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Firmy ROAD-SKAN-EXPERT z siedzibą w Pszczynie przy ul. Kochanowskiego 9 spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. po 06.02.2013r. Wykonawcy spełniający warunki: 1. Inwestycje, Budownictwo, Handel „Inwest-Complex” Sp. z o.o., ul. Góry Chełmskiej 15, 44-100 Gliwice – liczba pkt w kryterium cena – 62,41 2. Firma Inżynierska ARCUS Jerzy Bajer, ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej 17i/37, 31-234 Kraków – liczba pkt w kryterium cena – 20,79 3. Dekra Industrial Sp. z o.o., ul. Rzymowskiego 28, 02-697 Warszawa – liczba pkt w kryterium cena – 52,59 4. Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „AKBUD” Krystyna Fabian, al. Roździeńskiego 188b, 40-203 Katowice – liczba pkt w kryterium cena – 20,79 5. Grontmij Polska Sp. z o.o., ul. Ziębicka 35, 60-164 Poznań– liczba pkt w kryterium cena – 22,05 6. „MaksiPlan” s.c. Michał Skotnica, Maciej Markiel, ul. Skowronków 5b, 43-200 Pszczyna – liczba pkt w kryterium cena – 77,20 7. Projekty i Nadzory drogowe Europrojekt Andrzej Kula, ul. Jaskrowa 15, 43-382 Bielsko-Biała – liczba pkt w kryterium cena – 90,81 8. Road-Skan-Expert, ul. Kochanowskiego 9, 43-200 Pszczyna – liczba pkt w kryterium cena – 100,00 Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone Integral Sp. z o.o., ul. 73 Pułku Piechoty 1, pawilon E, 40-467 Katowice |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Pszczyna: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa dróg powiatowych - ulic Hallera i Złote Łany w Pszczynie i Jankowicach stanowiących połączenie Drogi Krajowej nr 1 z Drogą Wojewódzką nr 931 Numer ogłoszenia: 22992 - 2013; data zamieszczenia: 16.01.2013 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie , ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 32 212-80-68, faks 32 212-80-69. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego p.n.: Przebudowa dróg powiatowych - ulic Hallera i Złote Łany w Pszczynie i Jankowicach stanowiących połączenie Drogi Krajowej nr 1 z Drogą Wojewódzką nr 931. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia polega na pełnieniu funkcji Inspektora nadzoru dla zadania inwestycyjnego p.n: Przebudowa dróg powiatowych - ulic Hallera i Złote Łany w Pszczynie i Jankowicach stanowiących połączenie Drogi Krajowej nr 1 z Drogą Wojewódzką nr 931. Przedmiot umowy obejmuje pełnienie nadzoru inwestorskiego nad w/w inwestycją a w szczególności nad: - poszerzeniem drogi do 5,5 m na całej długości tj. na ok. 3200m - przebudową 16 skrzyżowań z innymi drogami - przebudową istniejących zjazdów - przebudową chodników przy ul. Hallera o długości ok 671,5m - przebudową sieci kanalizacji deszczowej o długości ok. 816m - budową nowej kanalizacji deszczowej o długości ok 931,5m - przebudową istniejącego odwodnienia drogi - przebudową i zabezpieczenie istniejącego uzbrojenia terenu - przebudową 2 przepustów - budową chodników przy ul. Hallera i ul. Złote Łany o łącznej długości ok 1391m oraz robotami towarzyszącymi. Zadania i obowiązki Inspektora nadzoru - wymagania szczegółowe (w okresie od rozpoczęcia realizacji robót do zakończenia okresów gwarancyjnych) przedstawia Załącznik nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00-8, 71.24.70.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść w terminie wcześniejszym, tak by przed godz. 12:00 dnia 24.01.2013r oferta była zabezpieczona wadium. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy: w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji albo bez zachowania wymaganej formy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone którym powierzy wykonywanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej: a) Osoba Koordynująca działalność po stronie Inspektora Nadzoru odpowiedzialna za przebieg nadzoru nad wykonawstwem robót posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) b) inspektor nadzoru odpowiedzialny za roboty drogowe posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) c) inspektor nadzoru odpowiedzialny za roboty instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) d) inspektor nadzoru inwestorskiego odpowiedzialny za roboty instalacyjne w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych posiadający uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) e) inspektor nadzoru odpowiedzialny za roboty telekomunikacyjne posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) g) geodeta posiadający uprawnienia geodezyjne w zakresie obsługi inwestycji kategoria 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub kategoria 4 - geodezyjna obsługa inwestycji(zgodnie z art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne) Wykonawca przedstawi w ofercie osobę lub osoby posiadające właściwe uprawnienia budowlane wymagane Prawem Budowlanym, umożliwiające prowadzenie nadzoru nad robotami zgodnymi z przedmiotem zamówienia, oraz posiadające aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektorów nadzoru specjalności wymienionych powyżej pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami do nadzorowania robotami w każdej z łączonych specjalności przy jednoczesnym zachowaniu warunku, że jedna osoba może pełnić maksymalnie funkcje dwóch inspektorów. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż Wykonawca spełnia wymagane warunki. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tj. udokumentuje wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, jednej usługi o wartości minimum 80 000,00 brutto polegającą na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad robotą budowlaną obejmującą remont, budowę lub przebudowę drogi publicznej o wartości minimum 4 500 000,00 zł brutto oraz załączyć dokumenty, że usługa została wykonana lub jest wykonywana należycie. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż Wykonawca spełnia wymagane warunki. • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone którym powierzy wykonywanie niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej: a) Osoba Koordynująca działalność po stronie Inspektorów Nadzoru odpowiedzialna za przebieg nadzoru nad wykonawstwem robót - min 1 osoba z wykształceniem wyższym technicznym posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności drogowej(lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) z min. 3- letnim doświadczeniem zawodowym w branży na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy. b) inspektor nadzoru odpowiedzialny za roboty drogowe - min 1 osoba z wykształceniem wyższym technicznym posiadająca uprawnienia budowlane do nadzorowania robót budowlanych w specjalności drogowej bez ograniczeń (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) z min. 3- letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy. c) inspektor nadzoru odpowiedzialny za roboty instalacyjne w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - min 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) z min. 3- letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy w danej branży, d) inspektor nadzoru inwestorskiego odpowiedzialny za roboty instalacyjne w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - min 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) z min. 3- letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy w danej branży e) inspektor nadzoru odpowiedzialny za roboty telekomunikacyjne - min 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności telekomunikacyjnej (lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, bądź odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych) z min. 3- letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku inspektora nadzoru inwestorskiego lub kierownika budowy w danej branży, f) technolog ds. materiałów drogowych - min. 1 osoba z wykształceniem wyższym budowlanym odpowiedzialna za badania laboratoryjne, posiadająca min. 3 lata doświadczenia zawodowego w pracy bezpośrednio w laboratorium drogowym g) geodeta - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia geodezyjne w zakresie obsługi inwestycji kategoria 1 - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub kategoria 4 - geodezyjna obsługa inwestycji(zgodnie z art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne) i doświadczenie min. 3 lata w obsłudze inwestycji liniowych h) pracownik biurowy - min 1 osoba z wykształceniem min. średnim. Wykonawca przedstawi w ofercie osobę lub osoby posiadające właściwe uprawnienia budowlane wymagane Prawem Budowlanym, umożliwiające prowadzenie nadzoru nad robotami zgodnymi z przedmiotem zamówienia, oraz posiadające aktualny wpis do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji inspektorów nadzoru specjalności wymienionych powyżej pod warunkiem wykazania się niezbędnymi uprawnieniami do nadzorowania robotami w każdej z łączonych specjalności przy jednoczesnym zachowaniu warunku, że jedna osoba może pełnić maksymalnie funkcje dwóch inspektorów. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż Wykonawca spełnia wymagane warunki. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) 1. Wypełniony, opieczętowany i podpisany przez osobę uprawnioną Formularz nr 1 do SIWZ - Oferta, 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 zgodnie z treścią Formularza 4, 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, 4. Zobowiązanie podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia-jeżeli dotyczy III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Inspektora Nadzoru, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Inspektora Nadzoru, c) zmiana w kolejności i terminach wykonywania usług, d) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki zaistniałej w umowie. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY A. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie odpowiednich dokumentów. B. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) Zmianę terminu wykonania umowy dla zadania Przebudowa dróg powiatowych - ulic Hallera i Złote Łany w Pszczynie i Jankowicach stanowiących połączenie Drogi Krajowej nr 1 z Drogą Wojewódzką nr 931. b) oczekiwanie Inspektora nadzoru na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze), c) przedłużenie procedury przetargowej, d) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), e) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, f) konieczność udzielenia zamówień dodatkowych, g) wystąpienie robót dodatkowych, h) zmiany stanu prawnego, i) niesprzyjające warunki atmosferyczne, j) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej. C Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Inspektora Nadzoru. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) z obniżeniem kosztu wykonania robót, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, c) z rezygnacją z części robót, Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: Sposób inicjowania zmian: a) Inspektor Nadzoru wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiający wnioskuje do Inspektora Nadzoru w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Inspektora nadzoru, protokół konieczności, itp.). W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2013 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Sygietyńskiego 20, sekretariat (Parter). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 Priorytet 7. Transport, Działanie 7.1. Modernizacja i rozbudowa sieci drogowej, Poddziałanie 7.1.1. Modernizacja i rozbudowa kluczowych elementów sieci drogowej.. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak |