Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 06-12-2012, godz. 09:00Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego zgodnych z obowiązującymi normami dla potrzeb PZD Pszczyna |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 07.12.2012r.
PZD.DT.272.1.43.2012 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA: „Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego zgodnych z obowiązującymi normami dla potrzeb PZD Pszczyna”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Sygietyńskiego 20 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 07 grudnia 2012 r. wybrał ofertę Firmy: Stacja Paliw „BORIM” Sp. z.o.o Ul. Bielska 50 43-200 Pszczyna Cena oferty: 101.852,00 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Stacja Paliw „BORIM” Sp. z.o.o, Ul. Bielska 50, 43-200 Pszczyna, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta zgodnie z art. 94 ust. 2 pkt. 1 a tj. 07.12.2012r. Wykonawcy spełniający warunki: 1. Stacja Paliw „BORIM” Sp. z.o.o, Ul. Bielska 50, 43-200 Pszczyna – liczba pkt. w kryterium cena – 100,00 |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl. ________________________________________ Pszczyna: Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego zgodnych z obowiązującymi normami dla potrzeb PZD Pszczyna Numer ogłoszenia: 477100 - 2012; data zamieszczenia: 28.11.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie , ul. Sygietyńskiego 20, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. 32 212-80-68, faks 32 212-80-69. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa benzyny bezołowiowej PB 95 oraz oleju napędowego zgodnych z obowiązującymi normami dla potrzeb PZD Pszczyna. II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych ilości paliw płynnych: a) 15500 litrów (piętnaście tysięcy pięćset litrów) oleju napędowego,w terminie od podpisania umowy do 20.12.2013 r. b) 2650 litrów (dwa tysiące sześćset pięćdziesiąt litrów) benzyny bezołowiowej PB 95 w terminie od 01.01.2013 r. do 20.12.2013 r.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające stanowić mogą nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegać będą na powtórzeniu zamówienia tego samego rodzaju Przedmiotem zamówienia jest dostawa niżej wymienionych ilości paliw płynnych: a) oleju napędowego, b) benzyny bezołowiowej PB 95 II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Należy posiadać koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami. Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie iż Wykonawca spełnia wymagane warunki. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • koncesję, zezwolenie lub licencję • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Formularz 1 do SIWZ-Oferta, w celu możliwości zweryfikowania prawidłowej ceny za litr paliwa podanej w ofercie należy złożyć wykaz dziennych cen sprzedaży oleju napędowego i benzyny bezołowiowej PB95 III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: 18.2.1. ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Dostawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki zaistniałej w umowie. 18.2.2. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), 18.3. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 18.3.1. Sposób inicjowania zmian: a) Dostawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiający wnioskuje do Dostawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, 18.3.2. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Dostawcy). W rezultacie dokonania czynności opisanych w punkcie 1 może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl.. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Sygietyńskiego 20, sekretariat (Parter)... IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |