Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 02-05-2012, godz. 09:00Poprawa układu komunikacyjnego w ciągu ul. Zwycięstwa, Ligonia w Krzyżowicach i ul. Boryńskiej w Warszowicach – część B – budowa ścieżek rowerowych w ciągu ul. Boryńskiej w Warszowicach i ul. Ligonia i Zwycięstwa w Krzyżowicach |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 04.05.2012r.
PZD.DT.272.1.13.2012 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA: „Poprawa układu komunikacyjnego w ciągu ul. Zwycięstwa, Ligonia w Krzyżowicach i ul. Boryńskiej w Warszowicach – część B – budowa ścieżek rowerowych w ciągu ul. Boryńskiej w Warszowicach i ul. Ligonia i Zwycięstwa w Krzyżowicach” ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 04 maja 2012 r. wybrał ofertę Firmy: Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A. Ul. Św. Leonarda 18 25-953 Kielce Cena oferty: 50 922,00 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Firmy Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A. z siedzibą w Kielcach przy ul. Św. Leonarda 18, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. po 09.05.2012r. Wykonawcy spełniający warunki: 1. Biuro Projektów Budownictwa Komunalnego S.A., ul. Św. Leonarda 18, 25-953 Kielce – liczba pkt w kryterium cena – 100,00 2. Biuro projektowe „Konstruktor” dr inż. Krzysztof Michalik, ul. Kolonia Stella 26, 32-500 Chrzanów – liczba pkt w kryterium cena – 45,00 3. Projektowanie Konstrukcyjno-Inżynieryjne Bronisław Waluga, ul. Niedurnego 30, 41-709 Ruda Śląska – liczba pkt w kryterium cena – 51,05 4. Drocad Sp. z o.o., ul. Katowicka 202, 43-100 Tychy – liczba pkt w kryterium cena – 52,08 5. Promost-Wisła Sp. z o.o., ul. Radosna 8a, 43-460 Wisła– liczba pkt w kryterium cena – 39,81 6. Konsorcjum Firm: MBD Projekt Dariusz Augustyna, ul. Brzozowa 5, 34-400 Nowy Targ, MBD Projekt Marcin Zieliński, ul. Lwowska 55/2, 34-100 Wadowice – liczba pkt w kryterium cena – 73,25 7. MGGP S.A., ul. Kaczkowskiego 6, 33-100 Tarnów – liczba pkt w kryterium cena – 27,24 8. ARTA Pracownia Projektowo-Badawcza mgr inż. Marta Bogusz, ul. Lubostroń 25/8, 30-383 Kraków – liczba pkt w kryterium cena – 59,14 9. Biuro Projektowo-usługowe „Alda” s.c. Hanna i Janusz Franiczek, ul. Skrzyszowska 39c, 44-300 Wodzisław Śląski – liczba pkt w kryterium cena – 63,69 |
|
Pszczyna: Poprawa układu komunikacyjnego w ciągu ul. Zwycięstwa, Ligonia w Krzyżowicach i ul. Boryńskiej w Warszowicach - część B - budowa ścieżek rowerowych w ciągu ul. Boryńskiej w Warszowicach i ul. Ligonia i Zwycięstwa w Krzyżowicach
Numer ogłoszenia: 129512 - 2012; data zamieszczenia: 23.04.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie , ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa układu komunikacyjnego w ciągu ul. Zwycięstwa, Ligonia w Krzyżowicach i ul. Boryńskiej w Warszowicach - część B - budowa ścieżek rowerowych w ciągu ul. Boryńskiej w Warszowicach i ul. Ligonia i Zwycięstwa w Krzyżowicach. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: - opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania p.n. Poprawa układu komunikacyjnego w ciągu ul. Zwycięstwa, Ligonia w Krzyżowicach i ul. Boryńskiej w Warszowicach - część B - budowa ścieżek rowerowych w ciągu ul. Boryńskiej w Warszowicach i ul. Ligonia i Zwycięstwa w Krzyżowicach na podstawie wykonanej w roku 2011 dokumentacji pn.: Koncepcja budowy ścieżek rowerowych w ciągu ul. Boryńskiej w Warszowicach i ul. Ligonia i Zwycięstwa w Krzyżowicach. - uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę w Starostwie Powiatowym w Pszczynie. Zakres zamówienia obejmuje opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej : a) Budowy ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku od granicy powiatu z miejscowością Borynia do DK 81, b) uwzględnienie wszystkich ewentualnych przekładek kolidujących sieci zlokalizowanych w ciągu projektowanej inwestycji. W ramach zamówienia należy wykonać: a) podkłady mapowe konieczne do opracowania dokumentacji w ilości niezbędnej do wykonania zamówienia oraz 1 egz. dla Zamawiającego b) Uzyskanie zgody właścicieli terenu na realizacje zadania w obrębie ich działek, c) Uzgodnienia branżowe z właścicielami sieci infrastruktury technicznej w terenie objętym zakresem zadania, wraz z projektami branżowymi przebudowy kolidujących sieci, d) Uzgodnienia z zarządcami dróg objętych zakresem opracowania, e) Inwentaryzacja zadrzewień i zakrzewienia kolidującego z rozwiązaniami projektowymi oraz plan wyrębu, f) Projekt budowlany wraz z opiniami, uzgodnieniami, pozwoleniami i innymi dokumentami wymaganymi przepisami szczegółowymi, obejmujący projekt zagospodarowania terenu i projekty branżowe - w ilości 5 egz. g) Projekt wykonawczy - w ilości 5 egz. h) Badania geotechniczne oraz określenie warunków gruntowo - wodnych podłoża gruntowego (min. 5 odwiertów) - w ilości 2 egzemplarzy, i) Zatwierdzony projekt docelowej organizacji ruchu - w ilości 2 egz. j) Decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia - fakultatywnie, k) Pozwolenie wodnoprawne wraz z operatem wodnoprawnym - fakultatywnie - w ilości 2 egz. l) przedmiar robót, przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem ilości jednostek miar robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych robót lub jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiary muszą uwzględniać w szczególności wymagania określone w § od 6 do 10 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.) - w ilości 3 egzemplarzy, m) kosztorys inwestorski, sporządzony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. 2004r. Nr 130 poz 1389) - w ilości 2 egzemplarzy, n) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań niezbędnych do określania standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacje muszą uwzględniać w szczególności wymagania określone w §12, 13 i 14 oraz rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - Użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072 ze zm.) - w ilości 2 egzemplarza, o) wykonanie w/w dokumentacji na nośniku elektronicznym - wersja elektroniczna całej dokumentacji wg Rozporządzenia Rady Ministrów z 11.10.2005r. w sprawie minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych załącznika nr 2 (Dz. U. z 2005r. nr 212 poz.1766), w formatach: 1 x PDF (cała dokumentacja) i dodatkowo 1 x w wersji edytowalnej dla opisów i kosztorysu(KST, ATH, RDS). Dokumentacja projektowa powinna być opracowana zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz koncepcją budowy ścieżek rowerowych stanowiącą załącznik nr 1.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.20.00-1. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunkówWykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie co najmniej jedną osobę z uprawnieniami projektowymi konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń lub w specjalności drogowej. Należy dołączyć do oferty dokumenty stwierdzające że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy wykażą, że wykonali w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwa zamówienia dotyczące opracowania projektu budowy, przebudowy lub remontu dróg publicznych lub budowy, przebudowy lub remontu ciagów pieszych lub pieszo-rowerowych wzdłuż dróg publicznych za kwotę min 40 000,00 zł każde, oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie.Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunkówWykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie co najmniej jedną osobę z uprawnieniami projektowymi konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń lub w specjalności drogowej. Należy dołączyć do oferty dokumenty stwierdzające że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót, d) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki zaistniałej w umowie. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY A. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie odpowiednich dokumentów. B. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze), b) przedłużenie procedury przetargowej, c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), d) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, e) zmiany stanu prawnego, f) niesprzyjające warunki atmosferyczne, g) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej. C Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) z obniżeniem kosztu wykonania robót, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, c) z rezygnacją z części robót, Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). W rezultacie dokonania czynności opisanych w punkcie 1 może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.05.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |