Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 15-02-2012, godz. 09:00Zmiana sposobu użytkowania budynku Ośrodka Mechanizacji Rolnictwa w Pszczynie – etap I |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 05.03.2012r.
PZD.DT.272.1.4.2012 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA: Zmiana sposobu użytkowania budynku Ośrodka Mechanizacji Rolnictwa w Pszczynie – etap I”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 05 marca 2012 r. wybrał ofertę Firmy: Polskie Przedsiębiorstwo Budowlane „JAWA-BUD” s.c Janusz Kliś & Łukasz Waleczek ul. Miłosza 6 43-200 Pszczyna Cena oferty: 245.996,38 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Firmy Polskie Przedsiębiorstwo Budowlane „JAWA-BUD”s.c Janusz Kliś & Łukasz Waleczek, ul. Miłosza 6, 43-200 Pszczyna spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta po upływie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. po 12.03.2012r. Wykonawcy spełniający warunki: 1. Konsorcjum Firm: Lider - Firma Usług Remontowo-Budowlanych „Bud-Mal” Antoni Kuś, ul. Wczasowa 12, 43-241 Łąka, Uczestnik – Topór Jacek, Firma Remontowo-Budowlana „DAAD”, ul. Jaworowa 10, 43-241 Łąka liczba pkt w kryterium cena – 69,58 2. PPUH „Sontek” Anna Kuliczkowska, ul. Świerczewskiego 3, 44-336 Jastrzębie-Zdrój liczba pkt w kryterium cena – 78,45 3. F.H.U. „ELIOS” Bogdan Malmon, ul. Leszczyńska 65, 43-300 Bielsko-Biała liczba pkt w kryterium cena – 70,77 4. Faktoria Sp.j. M.H. Szafarczyk, ul. Zawadzkiego 18, 43-252 Golasowice liczba pkt w kryterium cena – 67,39 5. „Katimex” Sp. z o.o., Al. Armii Krajowej 220, 43-300 Bielsko-Biała liczba pkt w kryterium cena – 84,62 6. „Rembud” Sp. z o.o., ul. Żorska 14, 44-203 Rybnik liczba pkt w kryterium cena – 86,52 7. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowo-Handlowe „Skid” Sp. z o.o., ul. Polna 16, 43-250 Pawłowice liczba pkt w kryterium cena – 77,61 8. „W&M” P.H.U. s.c. Balcerzak Wiesław i Marzena, ul. J. Ligonia, 43-245 Studzionka liczba pkt w kryterium cena – 76,67 9. P.U.H. „Rosner”, ul. Łęcka 30, 32-626 Jawiszowice liczba pkt w kryterium cena – 59,77 10. Rob-Bud Eksport-Import Józef Stachelski, ul. Kopernika 60a, 43-200 Pszczyna liczba pkt w kryterium cena – 71,97 11. Przedsiębiorstwo Budowlane Ekobud Sp.j. Tomasz i Krzysztof Staszek, ul. PCK 22E, 43-230 Goczałkowice-Zdrój liczba pkt w kryterium cena – 82,30 12. Polskie Przedsiębiorstwo Budowlane „Jawa-Bud” s.c. Janusz Kliś & Łukasz Waleczek, ul. Miłosza 6, 43-200 Pszczyna liczba pkt w kryterium cena – 100,00 13. Zakład Remontowo-Budowlany „Iz-Bud” mgr inż. Waldemar Pruszkowski, ul. Wesoła 31, 43-200 Pszczyna liczba pkt w kryterium cena – 71,19 14. Firma Instalacyjno-Budowlana Instalacje Gazowe-Sanitarne-Grzewcze Eryk Ryś, ul. Stokrotek 8, 43-241 Pszczyna-Łąka liczba pkt w kryterium cena – 72,43 Wykonawcy, których oferty zostały odrzucone 1. Zakład Remontowo-Budowlany „Kazbud” Kazimierz Zoń, ul. Kolejowa 17, 43-211 Piasek 2. Zakład Remontowo-Budowlany Stanisław Szewczulak, ul. Łowiecka 42, 43-200 Pszczyna 3. Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe „Maba” Szewczulak Marcin, ul. Łowiecka 42, 43-200 Pszczyna 4. „Akces Budowy” Sp. z o.o., ul. Zielona 11, 43-502 Czechowice-Dziedzice |
|
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.pzd.powiat.pszczyna.pl ________________________________________ Pszczyna: Zmiana sposobu użytkowania budynku Ośrodka Mechanizacji Rolnictwa w Pszczynie - etap I Numer ogłoszenia: 26882 - 2012; data zamieszczenia: 27.01.2012 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie , ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zmiana sposobu użytkowania budynku Ośrodka Mechanizacji Rolnictwa w Pszczynie - etap I. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania budynku Ośrodka Mechanizacji Rolnictwa w Pszczynie - etap I. Wielkości charakterystyczne budynku: - powierzchnia zabudowy: ok. 169,55 m2, - powierzchnia użytkowa: ok. 403,13 m2, - kubatura: ok. 1690 m3 Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: A. Instalacji wod-kan i CO: - demontaż i montaż instalacji wodnej, kanalizacyjnej i centralnego ogrzewania, - demontaż i montaż armatury wodno - kanalizacyjnej, - demontaż i montaż urządzeń grzewczych, B. Adaptacji budynku: - wykonanie ścianek działowych, - uzupełnienie tynków wewnętrznych, malowanie ścian i sufitów, - renowacja istniejącej stolarki okiennej, - demontaż istniejących posadzek i wykonanie nowych posadzek, C. Termomodernizacji budynku: - renowacja elewacji (ocieplenie płytami styropianowymi, tynk akrylowy), - wykonanie obróbki blacharskiej, malowanie - wymiana orynnowania, oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących. Ze względu na terminy wykonania całość przedmiotu zamówienia podzielono na trzy zakresy realizacyjne j.w: A. Instalacje wod-kan i CO, B. Adaptacja budynku, C. Termomodernizacja budynku.. II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających • Przedmiotem zamówienia jest zmiana sposobu użytkowania budynku Ośrodka Mechanizacji Rolnictwa w Pszczynie. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.00.00-2, 45.33.00.00-9, 45.40.00.00-1, 45.44.21.00-8. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2012. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 6 000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy: - w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do składanej oferty. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji albo bez zachowania wymaganej formy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą III.2) ZALICZKI • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW • III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwa zamówienia tożsame z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: roboty ogólnobudowlane w budynkach użyteczności publicznej lub w budynkach wielorodzinnych o wartości minimum 300 000,00 zł brutto każde, oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót, d) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki zaistniałej w umowie. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY A. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie odpowiednich dokumentów. B. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze), b) przedłużenie procedury przetargowej, c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), d) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, e) roboty dodatkowe, f) zmiany stanu prawnego, g) niesprzyjające warunki atmosferyczne, h) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej. C Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) z obniżeniem kosztu wykonania robót, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, c) z rezygnacją z części robót, Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). W rezultacie dokonania czynności opisanych powyżej może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie Numer ogłoszenia: 38920 - 2012; data zamieszczenia: 09.02.2012 OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 26882 - 2012 data 27.01.2012 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, fax. (032) 212-80-69. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4). • W ogłoszeniu jest: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro).. • W ogłoszeniu powinno być: IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2012 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro).. |