Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 12-03-2010, godz. 08:00Budowa chodnika przy ul. Wyzwolenia w sołectwie Kryry wraz z kanalizacją deszczową na odcinku od skrzyżowania z ul. Wilczą do skrzyżowania z ul. Skotniczą |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 01.04.2010r.
PZD/DT/343/03/2010 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Budowa chodnika przy ul. Wyzwolenia w sołectwie Kryry wraz z kanalizacją deszczową na odcinku od skrzyżowania z ul. Wolczą do skrzyżowania z ul. Skotniczą.” ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 01 kwietnia 2010r. wybrał ofertę firmy: Drogród Szymon Tetla Ul. Męczenników Oświęcimskich 37a 43-229 Ćwiklice Cena oferty: 499 031,23 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Firmy Drogród Szymon Tetla z siedzibą w Ćwiklicach 43-229, ul. Męczenników Oświęcimskich 37a , spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zostanie zawarta w terminie 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty tj. po 06.04..2010r. Wykonawcy spełniający warunki: 1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych MPRD Sp. z o.o., ul. Na Łąkach 9, 41-700 Ruda Śląska– liczba pkt w kryterium cena – 64,20 2. Konsorcjum Firm: Lider: Zakład Wielobranżowy Pisula Antoni ul. Oświecenia 31/2, 43-520 Dąbrowa Górnicza, Partner: Zakład Wodno-Melioracyjny Stanisław Gramatyka, ul. Słoneczna 17, 42-713 Kochcice – liczba pkt w kryterium cena – 64,28 3. Przedsiębiorstwo Projektowania i Wykonawstwa Instalacji Sanitarnych inż. E. Michalewicz , ul. Zwierzyniecka 63, 43-100 Tychy – liczba pkt w kryterium cena – 54,51. 4. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Gamar” Sp. z o.o. ul. Rybnicka 1B, 44-335 Jastrzębie Zdrój – liczba pkt w kryterium cena – 74,52 5. Drogród Szymon Tetla , ul. Męczenników Oświęcimskich 37a, 43-229 Ćwiklice – liczba pkt w kryterium cena – 100,00 6. Przedsiębiorstwo Budowlano-Melioracyjne „Tolos” Sp.j. Józef Walczak, Piotr Walczak os. Ks. Władysława 8d/10, 44-240 Żory– liczba pkt w kryterium cena – 80,70 7. Zakład Budowlany Roman Tajak, ul. Rybnicka 206, 44-240 Żory – liczba pkt w kryterium cena – 68,91 8. Zakład Remontowo-Budowlany Kanalizacji i Odwadniania Krzysztof Ogrodowski, ul. Turystyczna 1b, 44-207 Rybnik– liczba pkt w kryterium cena – 64,26 9. Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne „Rol-Bud” Sp.j. Pastor Kazimierz ul. Rolna 4, 43-262 Kobielice– liczba pkt w kryterium cena – 89,86 Oferty odrzucone: 1. 1. „Plater” Sp.j. Zakład Produkcyjno-Usługowo-Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek, ul. Jaworowa 4b, 43-241 Łąka |
|
Pszczyna: Budowa chodnika przy ul. Wyzwolenia w sołectwie Kryry wraz z kanalizacją deszczową na odcinku od skrzyżowania z ul. Wilczą do skrzyżowania z ul. Skotniczą
Numer ogłoszenia: 40263 - 2010; data zamieszczenia: 25.02.2010 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie , ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl · Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika przy ul. Wyzwolenia w sołectwie Kryry wraz z kanalizacją deszczową na odcinku od skrzyżowania z ul. Wilczą do skrzyżowania z ul. Skotniczą. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o powierzchni 816,6 m2 wraz z kanalizacją deszczową na długości ok. 417 m. W skład robót wchodzi: a) Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 8 cm o powierzchni 216,3 m2, b) Wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej o grubości 6 cm o powierzchni 600,3 m2, c) Wykonanie nasypów w ilości 2036,61 m3, d) Wykonanie warstw konstrukcyjnych, e) Wykonanie kanalizacji deszczowej o śr. Fi 315 - Fi 630 na łącznej długości ok. 417 m, f) Wykonanie przełożeń kolidujących urządzeń obcych(gazociąg, wodociąg), g) Ułożenie drenażu Fi 160 wzdłuż kanalizacji, h) Czyszczenie rowu, i) Przebudowa przepustu Fi 1000 oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących... II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. · Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających · Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00-1, 45.23.24.10-9. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WADIUM Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 10.000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy: - w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego a kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem dołączyć do składanej oferty. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji albo bez zachowania wymaganej formy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. III.2) ZALICZKI · Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW · III.3.2) Wiedza i doświadczenie Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku o Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwa zamówienia tożsame z robotami stanowiącymi przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: budowę chodnika o nawierzchni z kostki brukowej wraz z budową kanalizacji o wartości min. 500 000,00 zł każde, oraz dołączyć dokumenty potwierdzające , że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa powyżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY · III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: · wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone · III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: · oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia · aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy · wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2. · III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: · nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert · nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5) Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Wypełniony Formularza nr 2 a i 2 b - zestawienie cen jednostkowych, wykonany zgodnie z pkt 14 i Załącznikiem nr 4 a i 4 b (Przedmiar robót). Oświadczenie wskazujące jaka część przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. (Formularz 5). III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) ZMIANA UMOWY Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w niżej wymienionych przypadkach: ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy, b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy, c) zmiana w kolejności i terminach wykonywania robót, d) zmiana będąca skutkiem poprawy oczywistej omyłki zaistniałej w umowie. 18.2.2. ZMIANY RZUTUJĄCE NA TERMIN WYKONANIA UMOWY A. Możliwe jest przedłużenie terminu zakończenia umowy o czas opóźnienia, jeśli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego i jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w zakresie następujących obowiązków Zamawiającego: a) przekazanie odpowiednich dokumentów. B. Możliwa jest zmiana terminu wykonania umowy, ewentualnie wstrzymanie/wznowienie robót, ze względu na: a) oczekiwanie Wykonawcy na niezbędne opinie, decyzje administracyjne (opóźnienie spowodowane przez władze), b) przedłużenie procedury przetargowej, c) uwarunkowania społeczne (protesty, listy, petycje, itp.), d) konieczność prowadzenia uzgodnień z właścicielami urządzeń obcych lub właścicielami nieruchomości, e) zmiany stanu prawnego, f) niesprzyjające warunki atmosferyczne, g) działania sił natury uznane za stan klęski żywiołowej. C Wykonawca nie będzie miał prawa do przedłużenia terminu zakończenia umowy jeśli przedłużenie terminu wynika z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w związku: a) ze zmianą stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) z obniżeniem kosztu wykonania robót, a tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, c) z rezygnacją z części robót, Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: Sposób inicjowania zmian: a) Wykonawca wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, b) Zamawiający wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany, Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosownych dokumentach (notatka służbowa, pismo Wykonawcy, protokół konieczności, itp.). W rezultacie dokonania czynności opisanych w punkcie 1 może dojść do podpisania przez strony aneksu do umowy. Projekt aneksu przygotuje Zamawiający. IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro). IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |