Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 10-02-2010, godz. 08:00Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania przez PZD Pszczyna |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 22.02.2010r.
PZD/DT/343/01/2010 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania przez PZD Pszczyna”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 22 lutego 2010r. wybrał ofertę firmy: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RADEX Sp. z o.o. ul. Cegielniana 25 43-300 Bielsko-Biała Cena oferty: 44.861,84 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Przedsiębiorstwa Wielobranżowego RADEX Sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku- Białej 43-300, ul. Cegielniana 25 , spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy spełniający warunki: 1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RADEX Sp. zo.o., ul. Cegielniana 25, 43-300 Bielsko-Biała – liczba pkt w kryterium cena – 100,00 2. Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe „FRAM” inż. Rudolf Herok, ul. Centralna 20, 43-300 Bielsko – Biała - liczba pkt w kryterium cena – 88,78 3. Firma Wielobranżowa „ZEBRA MAX” Danuta Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom - liczba pkt w kryterium cena – 89,50 4. Firma Wielobranżowa „ZEBRA 2” Seweryn Respondek, ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom - liczba pkt w kryterium cena – 82,62 Oferty odrzucone: Konsorcjum firm: FENIKS GT Ponitka i Wspólnicy Sp.j., ul. Karola Miarki, 44-230 Bełka oraz „DUCTUS” Sp. z o.o., ul. Chodkiewicza 3, 63-400 Ostrów Wielkopolski |
|
Pszczyna: Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania przez PZD Pszczyna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl · Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania przez PZD Pszczyna. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie oznakowania pionowego na drogach powiatowych i wojewódzkich zarządzanych i powierzonych do utrzymania przez PZD Pszczyna.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.90-8. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.12.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA · Informacja na temat wadium: nie dotyczy. III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. związane z utrzymaniem, remontem lub montażem oznakowania pionowego każde na kwotę min. 50.000,00 zł. (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Do zawarcia umowy z podwykonawcą ma zastosowanie art. 6471 kc. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Wypełniony Formularz nr 2 - Zestawienie cen jednostkowych, zgodnie z pkt. 14 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Formularza 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4. (referencję lub protokoły odbioru) Oświadczenie wskazujące jaka część przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.pszczyna.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.02.2010 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro). IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |