Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 12-01-2010, godz. 08:00Przebudowa ul. Pszczyńskiej w Warszowicach |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 12.02.2010r.
PZD/DT/342/40/2009 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Przebudowa ul. Pszczyńskiej w Warszowicach”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 12 lutego 2010r. wybrał ofertę firmy: Przedsiębiorstwo Budowlano-Melioracyjne „Tolos” Sp.j. Józef Walczak, Piotr Walczak Ul. Os. Ks. Władysława 8d/10 44-240 Żory Cena oferty: 4 390 519,58 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Przedsiębiorstwa Budowlano-Melioracyjnego „Tolos” Sp.j. Józef walczak, Piotr Walczak z siedzibą w Żorach, 44-240, os. Ks. Władysława 8D/10 , spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy spełniający warunki: 1. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg „Drogopol-ZW” Sp. z o.o. ul. Siemianowicka 52d, 40-301 Katowice – liczba pkt w kryterium cena – 91,20 2. Przedsiębiorstwo Budowlano-Melioracyjne „Tolos” Sp.j. Józef walczak, Piotr Walczak, os. Ks. Władysława 8D/10, 44-240 Żory– liczba pkt w kryterium cena – 100,00 Oferty odrzucone: 1. Firma „Strada” Maciej Zdziebło ul. Gagarina 132c, 44-268 Jastrzębie-Zdrój 2. Drogród Szymon Tetla ul. Męczenników Oświęcimskich 37a, 43-229 Ćwiklice Wykonawcy Wykluczeni: 1. Rybnickie Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego S.A. ul. Mikołowska 107, 44-203 Rybnik 2. Konsorcjum Firm: Zakład Robót Specjalistycznych Sp. z o.o. ul. Korfantego 17, 43–200 Pszczyna, Zakład Robót Specjalistycznych Rafał Szostak, ul. Lompy 4, 43-200 Pszczyna, „Instal-Bratek” s.c. Katarzyna i Jerzy Bratek ul. Magnolii 3, 43-211 Piasek 3. Zakład Budowlany Roman Tajak ul. Rybnicka 206, 44-240 Żory 4. Eurovia Polska S.A. Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce 5. Firma „Bud-Rol” Bogusław Reclik ul. M. Konopnickiej 2A, 43-252 Golasowice 6. Wojewódzkie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych w Katowicach Sp. z o.o. ul. Miedziana 5, 40-321 Katowice 7. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „Radex” Sp. z o.o. ul. Cegielniana 25, 43-300 Bielsko-Biała 8. Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne „Rol-Bud” S.J. Pastor Kazimierz ul. Rolna 4, 43-262 Kobielice 9. Konsorcjum: „Drogbud” Podkarpacki Holding Budowy Dróg Sp. z o.o. ul. 1 Maja 42, 38-100 Strzyżów, pełnomocnik: Śląskie Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „Drogbud” Sp. z o.o. ul. Przemysłowa 1, 42-470 Siewierz 10. Konsorcjum Firm: „Petbud” Sp. z o.o. ul. Dworcowa 61,43-262 Radostowice, P.P. Complex” ul. Bujakowska 2, 43-178 Ornontowice |
|
Pszczyna: Przebudowa ul. Pszczyńskiej w Warszowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Pszczyńskiej w Warszowicach. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Pszczyńskiej w Warszowicach na odcinku od DK81 do rejonu posesji nr 109. W skład robót wchodzi: - przebudowa jezdni o szerokości od 6 -7 m na długości 2033,5m, - przebudowa chodnika wraz ze ścieżką rowerową o szerokości 2-3 m na długości 2153m, - demontaż i montaż kanalizacji deszczowej fi 315 i fi 400 o łącznej długości 733 m, - wykonanie wygrodzenia dla pieszych o łącznej długości ok. 1040m, - przebudowa zjazdów wraz z przepustami, - oraz wykonaniu pozostałych robót towarzyszących.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.12.00-0, 45.23.31.00-0, 45.23.24.00-6. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 85 000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy: - w formie oryginału dołączyć do składanej oferty lub - w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji albo bez zachowania wymaganej formy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą.. III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj.: budowę, przebudowę, rozbudowę lub remont dróg publicznych wraz z odwodnieniem, bądź budowę, przebudowę, rozbudowę, lub remont chodników w ciągu dróg publicznych wraz z odwodnieniem na łączną(sumaryczną) kwotę 5 000 000,00 zł Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 2. Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią Formularza nr 2 - Przedmiar robót, wykonany zgodnie z pkt 14. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. 6. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. 7. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4. (referencję lub protokoły odbioru) 8. Oświadczenie wskazujące jaka część przedmiotu zamówienia zostanie powierzona podwykonawcom. (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 12.01.2010r do godziny 800 czasu lokalnego.. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |