Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 26-08-2009, godz. 08:00Odnowa oznakowania poziomego na sieci dróg wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 31.08.2009r.
PZD/DT/342/30/2009 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA: „Odnowa oznakowania poziomego na sieci dróg wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 31 sierpnia 2009r. wybrał ofertę firmy: SILESIANA b.c. Sp. Z o.o. Ul. Katowicka 141 41-705 Ruda Śląska Cena oferty: 119 451,15 zł. Uzasadnienie wyboru oferty: Oferta Firmy SILESIANA b.c. Sp. z o.o. , spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy, którzy złożyli oferty: 1. „CLEANOSOL POLSKA” Sp. zo.o Al. Zwycięstwa 250, 81-540 Gdynia oddział Rybnik ul. Lipowa 19a, 44-207 Rybnik– liczba pkt. w kryterium cena – 89,81 2. Silesiana b.c. Sp. z o.o. ul. Katowicka 141, 41-705 Ruda Śląska – liczba pkt. w kryterium cena – 100,00 3. PPUH „PERFEKT” Małgorzata Nowara ul. Witczaka 44, 41-902 Bytom – liczba pkt. w kryterium cena – 91,62 4. Firma Wielobranżowa „ZEBRA MAX” Danuta Respondek ul. Siemianowicka 98, 41-902 Bytom – liczba pkt. w kryterium cena – 86,67 |
|
Pszczyna: Odnowa oznakowania poziomego na sieci dróg wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa oznakowania poziomego na sieci dróg wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna. Zakres: szacunkowy zakres robót ustalono na ok. 10.400 m2 odnowy oznakowania poziomego w ciągu dróg wojewódzkich oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących. Roboty obejmują: - mechaniczną odnowę jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą chlorokauczukową) linii ciągłych, - mechaniczną odnowę jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą chlorokauczukową) linii przerywanych, - mechaniczną odnowę jezdni materiałami grubowarstwowymi linii ciągłych, - mechaniczną odnowę jezdni materiałami grubowarstwowymi linii na skrzyżowaniach i przejściach.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.21-4. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA • Informacja na temat wadium: nie dotyczy. III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - roboty związane z odnową lub wykonaniem oznakowania poziomego w ciągu dróg publicznych (gminnych, powiatowych, miejskich, wojewódzkich lub krajowych) w ilości minimum 7.000m2 lub na kwotę minimum 70% złożonej oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować min. 2 szt. zmechanizowanego sprzętu malującego oraz min. 1 samochód dostawczy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie: 4 pracowników posiadających minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu robót związanych z odnową lub wykonaniem oznakowania poziomego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1. Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 2. Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią Formularza nr 2 - Przedmiar robót, wykonany zgodnie z pkt 14. 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5 Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. 6. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. 7. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4 (referencję lub protokoły odbioru). 8 Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy (Potencjał kadrowy), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 6. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.5. niniejszego SIWZ. 9 Informację o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny),należy przedstawić zgodnie z treścią Formularza 7. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.4. 10. Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 26.08.2009r do godziny 800 czasu lokalnego.. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |