Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 23-02-2009, godz. 08:00Remont nawierzchni dróg i chodników w rejonie mostu nad rzeką Pszczynką i skrzyżowania ulic Ligonia, Zwycięstwa i Orlej w Krzyżowicach |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 09.03.2009r.
PZD/DT/342/05/2009 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Remont nawierzchni dróg i chodników w rejonie mostu nad rzeką Pszczynką i skrzyżowania ulic Ligonia, Zwycięstwa i Orlej w Krzyżowicach”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 09 marca 2009r. wybrał ofertę firmy: „PLATER” – sp. j. Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek, 43-241 Łąka, ul. Jaworowa 4B Cena oferty: 220.394, 09 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Zakładu Produkcyjno Usługowo Handlowego „PLATER” Pławecki Sylwester, Pławecki Leszek spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy, którzy złożyli oferty: 1. Przedsiębiorstwo Budownictwa Drogowego Sp. zo.o., ul. Gliwicka 179 A, 44-207 Rybnik – liczba pkt. w kryterium cena – 92,16 2. „Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Pszczyna” Sp. z o.o. , ul. Borowikowa 1, 43-215 Jankowice – liczba pkt. w kryterium cena – 97,55 3. „EUROVIA POLSKA” S.A. ul. Fabryczna 20 B, 53-609 Wrocław – liczba pkt. w kryterium cena – 72,06 4. „PLATER” sp. j. Zakład Produkcyjno Handlowo Usługowy Pławecki Sylwester Pławecki Leszek, ul. Jaworowa 4B, 43-241 Łąka – liczba pkt. w kryterium cena – 100,00 |
|
Pszczyna: Remont nawierzchni dróg i chodników w rejonie mostu nad rzeką Pszczynką i skrzyżowania ulic Ligonia, Zwycięstwa i Orlej w Krzyżowicach
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont nawierzchni dróg i chodników w rejonie mostu nad rzeką Pszczynką i skrzyżowania ulic Ligonia, Zwycięstwa i Orlej w Krzyżowicach. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie frezowania nawierzchni jezdni gr 10cm, zabudowa masy asfaltowej dla warstwy wiążącej gr 4cm, dla warstwy ścieralnej gr 5cm ponadto przebudowa fragmentu chodnika wraz z trzema zjazdami do posesji, oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.05.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA • Informacja na temat wadium: nie dotyczy. III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - roboty związane z budową, przebudową lub remontem nawierzchni asfaltobetonowej na dł. min. 300mb, lub o pow. min. 1500 m2, lub o wartości min. 70% złożonej oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1.Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 2. Wypełniony Formularz nr 2 - Kosztorys ślepy zgodnie z pkt. 14 3. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. 6. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. 7. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4. (referencję lub protokoły odbioru) 8. Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 23.02.2009r do godziny 800 czasu lokalnego.. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |