Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 02-02-2009, godz. 08:00Wycinka drzew z pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez PZD Pszczyna |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 13.02.2009r.
PZD/DT/342/04/2009 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Wycinka drzew z pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez PZD Pszczyna”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 13 lutego 2009r. wybrał ofertę firmy: „TARTAK” Jerzy Białas Ul. Wodzisławska 3 43-245 Studzionka Cena oferty: 13.235,90 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Firmy „TARTAK” Jerzy Białas, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy, którzy złożyli oferty: 1. Zakład Kształtowania i Utrzymania Terenów Zieleni „RAJGRAS” Dariusz Szymura, ul. Grzybowa 14, 44-200 Rybnik – liczba pkt. w kryterium cena – 31,41 pkt. 2. Urządzanie i Utrzymywanie Trenów Zieleni, Marian Stych, ul. Nowy Świat 66, 41-706 Ruda Śląska – liczba pkt. w kryterium cena – 29,59 pkt. 3. Firma Handlowo Produkcyjno-Usługowa „EWA” Leszek Sutkowski, Poręba Radlna 74, 33-112 Tarnowiec – liczba pkt. w kryterium cena – 87,77 pkt. 4. Firma Handlowo – Usługowa Gacek Przemysław, Kostkowice, ul. Dworska 22, 43-426 Dębowiec – liczba pkt. w kryterium cena – 91,26 pkt. 5. F.P.H. „PEKO” Grzegorz Stus, ul. Letnia 38D, 44-313 Wodzisław Śląski – liczba pkt. w kryterium cena – 40,11 pkt. 6. „KAMARI” sp.j., Marek Strządała, Krzysztof Rzyman, ul. Skotnica 46, 43-246 Strumień – liczba pkt. w kryterium cena – 20,31 pkt. 7. „TARTAK” Jerzy Białas, ul. Wodzisławska 3, 43-245 Studzionka – liczba pkt. w kryterium cena – 100,00 Firma Handlowo – Usługowa „SZCZEPAN”, ul. Raciborska 463, 44-280 Rydułtowy - oferta odrzucona Firma „OGRÓD” Adam Gliniany, ul. Puszkina 28/1, 43-175 Wyry – oferta odrzucona Zakład Usług Leśnych „ELITELAS” Krzysztof Madej, Rozalin 103, 39-460 Nowa Dęba – oferta odrzucona |
|
Pszczyna: Wycinka drzew z pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez PZD Pszczyna
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wycinka drzew z pasa drogowego dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez PZD Pszczyna. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycinki 87 szt. drzew przydrożnych zlokalizowanych w pasie drogowym dróg powiatowych (43 szt.) i wojewódzkich (44 szt.) z jednoczesnym frezowaniem odziomków pni po wyciętych drzewach oraz zrąbkowaniem gałęzi i konarów z koron wyciętych drzew.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA • Informacja na temat wadium: nie dotyczy. III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom związanym z: - wycinką 40 szt. drzew w pasie drogowym dróg publicznych, - lub wycinką drzew w pasie drogowym dróg publicznych o wartości min. 70% złożonej oferty, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykonawca zakupi całość drewna (grubizny wraz z materiałem pochodzącym ze zrąbkowania oraz zfrezowania) pozyskanego z wycinki zadrzewień dróg powiatowych i wojewódzkich za cenę 3.397,25 zł brutto (1.509,77 zł brutto drogi powiatowe, 1.887,48 zł brutto drogi wojewódzkie). Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Formularz Oferta zgodnie z treścią Formularza nr 1 Wypełniony Formularz nr 2 - Kosztorys ślepy zgodnie z pkt. 14 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp (wzór - Formularza 3 do SIWZ). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4 (referencje lub protokoły odbioru) Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 6). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców Oświadczenie oferenta, z którego treści będzie wynikało zobowiązanie oferenta do zakupu przez niego całości drewna (grubizny wraz z materiałem pochodzącym ze zrąbkowania oraz zfrezowania) pozyskanego z wycinki zadrzewień w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich. (Formularz 5) SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 29.01.2009 r. do godziny 800 czasu lokalnego.. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |