Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 11-02-2009, godz. 08:00Budowa chodnika w ciągu ul. Ligonia w Krzyżowicach - chodnik odcinek od km 0+837 do km 1+025 |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 27.02.2009r.
PZD/DT/342/03/2009 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Budowa chodnika w ciągu ul. Ligonia w Krzyżowicach – chodnik odcinek od km 0+837 do km 1+025”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 27 lutego 2009r. wybrał ofertę firmy: „INSTALBUD-KOMPLEKS” s.c Jerzy Jelonek, Artur Bal Ul. Traugutta 22F 44-337 Jastrzębie - Zdrój Cena oferty: 59.063,07 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta firmy „INSTALBUD-KOMPLEKS” s.c, Jerzy Jelonek, Artur Bal, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy, którzy złożyli oferty: 1. „S.Instal Instalacje i roboty budowlane” Radosław Strządała, Mnich, ul. Ogrodnicza 15, 43-250 Chybie– liczba pkt. w kryterium cena – 64,41 2. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Wiesław Mazgaj, ul. Oświęcimska 59, 32-590 Libiąż– liczba pkt. w kryterium cena – 65,18 3. Przedsiębiorstwo „EKO-BUD” Sp.zo.o. ul. Węglowa 5, 44-245 Żory– liczba pkt. w kryterium cena – 88,07 4. „INSTALBUD-KOMPLEKS” s.c., Jerzy Jelonek, Artur Bal ,Ul. Traugutta 22, F 44-337 Jastrzębie-Zdrój– liczba pkt. w kryterium cena – 100,00 5. Firma „BUD-ROL” Bogusław Reclik, ul. M.Konopnickiej 2 A, 43-252 Golasowice– liczba pkt. w kryterium cena – 92,41 6. Zakład Robót Drogowych i Budowlanych „MAT-BUD” inż. Roman Marciniak, ul. Zdrojowa 68, 43-200 Pszczyna– liczba pkt. w kryterium cena – 74,81 7. „EURODROGA-WYKONAWSTWO” A. Macha, ul. Krzywa 19, 43-262 Kobielice– liczba pkt. w kryterium cena – 77,79 8. Firma „BIEGIER“ Sp. z o.o. ul. Batorego 27, 43-200 Pszczyna– liczba pkt. w kryterium cena – 83,90 9. Zakład Budowlany Roman Tajak, ul. Rybnicka 206, 44-240 Żory– liczba pkt. w kryterium cena – 80,18 10. Firma „DROBUMEX” Sp. j. Artur Jaguś, Marek Bucik, ul. Boczna 6, 44-240 Żory– liczba pkt. w kryterium cena – 79,13 11. Przedsiębiorstwo Budownictwa Wodnego i Drogowego „ALWA REX” UL. Szczygłów 17 B, 44-200 Rybnik– liczba pkt. w kryterium cena – 83,19 12. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WEKER 02”, ul. Podhalańska 25, 44-335 Jastrzębie-Zdrój– liczba pkt. w kryterium cena – 88,78 13. Firma Handlowo-Usługowa „DIEGO” s.c. Zbigniew i Grzegorz Gogol, ul. Pszczyńska 60, 43-254 Warszowice– liczba pkt. w kryterium cena – 81,32 14. Zakład Ogólnobudowlany Zdzisław Zielke, ul. Szopena 268/11, 41-400 Mysłowice– liczba pkt. w kryterium cena – 97,85 15. Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne „ROL-BUD” Sp. j. Kazimierz Pastor ul. Rolna 4, 43-262 Kobielice– liczba pkt. w kryterium cena – 74,14 16. „TRAKCE-TOR” Sp..zo.o ul. Pokoju 1, 43-400 Cieszyn– liczba pkt. w kryterium cena – 55,96 |
|
Pszczyna: Budowa chodnika w ciągu ul. Ligonia w Krzyżowicach - chodnik odcinek od km 0+837 do km 1+025
data zamieszczenia: 21.01.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie , ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, faks (032) 212-80-69. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodnika w ciągu ul. Ligonia w Krzyżowicach - chodnik odcinek od km 0+837 do km 1+025. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika wraz z zjazdami na dł. ok. 190 m oraz budowa 6 szt. wpustów ulicznych wraz z przykanalikami i wykonanie pozostałych robót towarzyszących.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 24.04.2009. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - pracę z zakresu robot brukarskich o pow. min. 300m2 - lub budowę chodnika na dł. min. 150m, - lub budowę chodnika o wartości minimum 70% złożonej oferty. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają ten warunek. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków.. • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Wypełniony Formularz nr 2 - Kosztorys ślepy zgodnie z pkt. 14 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4. (referencję lub protokoły odbioru) Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2009 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 11.02.2009r do godziny 800 czasu lokalnego.. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |