Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 08-10-2008, godz. 08:00Wykonanie prac projektowych: remontu przepustu oraz budowy chodnika |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 15.10.2008r.
PZD/DT/342/40/2008 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Wykonanie prac projektowych: remontu przepustu oraz budowy chodnika”: Zadanie 1 – „Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu przepustu w ciągu ul. Dworcowej w Radostowicach”, Zadanie 2 – „Wykonanie projektu budowy chodnika w ciągu ul. Bieruńskiej S4119 w Pszczynie na odcinku od ul. Sucharskiego do przejazdu kolejowego długości około 200m”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 15 października 2008r. wybrał ofertę firmy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WEKER 02” Edyta Budzińska Ul. Podhalańska 25 44-335 Jastrzębie Zdrój Cena oferty: 22.800,51 zł brutto Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Przedsiębiorstwa Handlowo-Usługowego „WEKER 02” Edyta Budzińska, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy, którzy złożyli oferty: 1. Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „WEKER 02” Edyta Budzińska , ul. Podhalańska 25, 44-335 Jastrzębie – liczba pkt w kryterium cena –100,00 |
|
Pszczyna: Wykonanie prac projektowych: remontu przepustu oraz budowy chodnika: Zadanie 1 - Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu przepustu w ciągu ul. Dworcowej w Radostowicach, Zadanie 2 - Wykonanie projektu budowy chodnika w ciągu ul. Bieruńskiej S4119 w Pszczynie na odcinku od ul. Sucharskiego do przejazdu kolejowego długości około 200m.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie , ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, fax. (032) 212-80-69. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych: remontu przepustu oraz budowy chodnika: Zadanie 1 - Wykonanie projektu budowlano-wykonawczego remontu przepustu w ciągu ul. Dworcowej w Radostowicach, Zadanie 2 - Wykonanie projektu budowy chodnika w ciągu ul. Bieruńskiej S4119 w Pszczynie na odcinku od ul. Sucharskiego do przejazdu kolejowego długości około 200m.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje realizację 2 zadań: a) Zadanie 1 Zakres zadania 1 obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej remontu przepustu w ciągu ul. Dworcowej w Radostowicach. b) Zadanie 2 Zakres zadania 2 obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej budowy chodnika wraz z odwodnieniem o długości ok. 200 m.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.22.00-6. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2008. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Zadanie 1: W przypadku zadania nr 1 Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum dwa zamówienia każde dotyczące wykonania projektu budowlano-wykonawczego remontu przebudowy lub budowy przepustu o wartości minimum 70% złożonej oferty. Zadanie 2: W przypadku zadania nr 2 Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat wykonał minimum dwa zamówienia każde dotyczące opracowania projektu budowy chodnika wraz z odwodnieniem na długości minimum 200 m. Wykonawca przedstawi w ofercie co najmniej jedną osobę z uprawnieniami projektowymi konstrukcyjno-budowlanymi bez ograniczeń lub w specjalności drogowej.Należy dołączyć do oferty dokumenty stwierdzające że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmujący czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Spełnienie ww warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ Wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 3. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 3 (referencję lub protokoły odbioru). Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy (potencjał kadrowy), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja mus potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.2. niniejszego SIWZ. Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części zamówienia, która zostanie im powierzona (Formularz nr 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców.. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy. IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 08.10.2008r. do godziny 800 czasu lokalnego.. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. |