Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 14-07-2008, godz. 08:00Budowa chodnika oraz kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Baranowickiej w Suszcu na odc. od posesji nr 20 do rowu otwartego w sąsiedztwie posesji nr 25, oraz budowa chodnika na odc. od skrzyż. z ul. Pszczyńską do skrzyż. z Wielodrogą wraz z odwodnieniem |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
PZD/DT/342/25/2008
Pszczyna, dnia 16.07.2008r. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA: „Budowa chodnika oraz kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Baranowickiej w Suszcu na odcinku od posesji nr 20 do rowu otwartego w sąsiedztwie posesji nr 25, oraz budowa chodnika na odcinku od skrzyżowania z ul. Pszczyńską do skrzyżowania z Wielodrogą wraz z odwodnieniem” ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 16 lipca 2008r. wybrał ofertę: Przedsiębiorstwo Budowlano-Melioracyjne „TOLOS” sp.j. Józef Walczak, Piotr Walczak Os. Ks. Władysława 8D/10 44-240 Żory w cenie 916 911,29 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Przedsiębiorstwa Budowlano-Melioracyjnego „TOLOS” sp.j., Józef Walczak, Piotr Walczak z siedzibą w Żorach os. Ks. Władysława 8D/10, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy, którzy złożyli oferty: 1. Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne „ROL-BUD” sp.j. Pastor Kazimierz, ul. Rolna 4, 43-262 Kobielice – liczba pkt. w kryterium cena – 99,13 2. Przedsiębiorstwo Budowlano-Melioracyjne „TOLOS” sp.j., Józef Walczak, Piotr Walczak, os. Ks. Władysława 8D/10, 44-240 Żory – liczba pkt. w kryterium cena – 100,00 |
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkowe OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES Nazwa: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie Adres pocztowy: ul. Chopina 4 Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Pszczyna 43-200 śląskie Telefon: Fax: (032) 212-80-68 (032) 212-80-69 Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Budowa chodnika oraz kanalizacji deszczowej w ciągu ulicy Baranowickiej w Suszcu na odcinku od posesji nr 20 do rowu otwartego w sąsiedztwie posesji nr 25, oraz budowa chodnika na odcinku od skrzyżowania z ul. Pszczyńską do skrzyżowania z Wielodrogą wraz z odwodnieniem II.1.2) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane nie przysługuje odwołanie II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie chodnika na dł. ok. 580 mb o szerokości 1,5 m wraz z wjazdami, ułożenie kanalizacji deszczowej fi 300 na długości ok. 173m, fi 400 na długości ok. 145 m, fi 600 na długości ok. 255 m z PCV oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Glówny przedmiot 45.23.13.00-8 Dodatkowe przedmioty 45.23.24.10-9 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA Data zakończenia 30/11/2008 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu 2) poręczeniach bankowych 3) gwarancjach bankowych 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r.o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego tj. Bank Spółdzielczy w Pszczynie Nr 16 8448 0004 0009 2294 2028 0003. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający będzie uważał wadium wniesione w pieniądzu za złożone w oznaczonym terminie, jeżeli przed upływem tego terminu kwota wadium wpłynie na wskazany rachunek Zamawiającego. Wadium w postaci niepieniężnej należy: - w formie oryginału dołączyć do składanej oferty lub - w formie oryginału złożyć w sekretariacie Zamawiającego. Wykonawca, który nie złoży wadium w wymaganej wysokości lub z przekroczeniem terminu oznaczonego w specyfikacji albo bez zachowania wymaganej formy zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta uznana za odrzuconą. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - budowę chodnika wraz z kanalizacją deszczową na dł. min. 600m, - lub budowę chodnika wraz z kanalizacją deszczową o wartości minimum 70% złożonej oferty. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Spełnienie w.w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Wypełniony Formularz nr 2 - Kosztorys ślepy zgodnie z pkt 14 Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. Kserokopię umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4. (referencję lub protokoły odbioru) Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert Najniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna Nie IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Data: 14/07/2008 Godzina: 08:00 Miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 14.07.2008r do godziny 8:00 czasu lokalnego. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |