Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 09-05-2008, godz. 08:00Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
PZD/DT/342/18/2008
Pszczyna, dnia 16.05.2008r. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 16 maja 2008r. wybrał ofertę na: PPUH „LEX” SP.K. Lech Kołodziejczyk Lisów, ul. Pagóry 5 26-026 Morawica w cenie 65 328,25 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta PPUH „LEX” Sp.k. Lech Kołodziejczyk z siedzibą w Lisowie przy ul. Pagóry 5 spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy, którzy złożyli oferty: 1. Silesiana B.C. Sp. z o.o. ul. Katowicka 141, 41-705 RudaŚląska - liczba pkt. w kryterium cena – 85,63 2. GiK Sp. z o.o. ul. Lipowa 19A, 44-207 Rybnik – liczba pkt. w kryterium cena – 73,33 3. PPUH „LEX” Sp.k. Lech Kołodziejczyk, Lisów Ul. Pagóry 5, 26-026 Morawica – liczba pkt. w kryterium cena – 100 ----------------------------- PZD/DT/342/18/2008 Pszczyna, dnia 06.06.2008r. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: kich utrzymywanych przez PZD Pszczyna”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 06 czerwca 2008r. wybrał ofertę: GiK Sp.z o.o. ul. Lipowa 19A 44-207 Rybnik w cenie 89 085,99 zł. Uzasadnienie wybory oferty: W związku z tym, że PPUH „LEX” Sp.k. Lech Kołodziejczyk z siedzibą w Lisowie ul. Pagóry 5 uchyliła się od zawarcia umowy na „Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna” a firma Silesiana b.c. z siedzibą w Rudzie Śląskiej ul. Katowicka 141 z ofertą drugą w kolejności, zrezygnowała z wykonania w/w zadania z uwagi na fakt podjęcia się innych prac, Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie na podstawie art. 94 ust. 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz U. nr 164 poz. 1163 z 2006 roku z późn. zm.) dokonał wyboru kolejnej najkorzystniejszej spośród złożonych ofert. Firma GiK Sp. z o.o., ul. Lipowa 19A, Rybnik spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. |
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkowe OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES Nazwa: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie Adres pocztowy: ul. Chopina 4 Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Pszczyna 43-200 śląskie Telefon: Fax: (032) 212-80-68 (032) 212-80-69 Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna. II.1.2) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane nie przysługuje odwołanie II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odnowa oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich utrzymywanych przez PZD Pszczyna. Zakres: Szacunkowy zakres robót ustalono na ok. 4000,00 m2 odnowy oznakowania poziomego w ciągu dróg powiatowych i wojewódzkich oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących. Roboty obejmują: a) drogi powiatowe: - mechaniczną odnowę jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą chlorokauczukową) linii ciągłych, linii przerywanych, linii na skrzyżowaniach i przejściach, - mechaniczną odnowę jezdni materiałami grubowarstwowymi linii na skrzyżowaniach i przejściach. b) drogi wojewódzkie: - mechaniczną odnowę jezdni materiałami cienkowarstwowymi (farbą chlorokauczukową) linii ciągłych, linii przerywanych, - mechaniczną odnowę jezdni materiałami grubowarstwowymi linii ciągłych. II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Glówny przedmiot 45.23.32.21-4 Dodatkowe przedmioty II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA Okres w miesiącach: 2 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum jedno zamówienie odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - roboty związane z odnową lub wykonaniem oznakowania pozimowego w ciągu dróg gminnych, powiatowych, miejskich , wojewódzkich lub krajowych na kwotę minimum 70% złożonej oferty. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującą czas realizacji zamówienia. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Wykonawca musi dysponować min. 2 szt. zmechanizowanego sprzętu malującego oraz min. 1 samochód dostawczy. Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie: 4 pracowników posiadających minimum 3 letnie doświadczenie w wykonywaniu robót związanych z odnową lub wykonaniem oznakowania poziomego. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią Formularza nr 2 - Przedmiar robót, wykonany zgodnie z pkt 14. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. Kserokopie umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4 (referencję lub protokoły odbioru). Informacje o potencjale kadrowym Wykonawcy (potencjał kadrowy), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 6. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.5. niniejszego SIWZ. Informację o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny),należy przedstawić zgodnie z treścią Formularza 7. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.4. Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert Najniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna Nie IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Data: 09/05/2008 Godzina: 08:00 Miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 09.05.2008 r. do godziny 8:00 czasu lokalnego. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |