Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 06-05-2008, godz. 08:00„Remont kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Pokoju w Brzeźcach na odcinku od skrzyżowania z DW 933 do skrzyżowania z ul. Kamienną – etap II – odcinek od studni D7 do studni D15”. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
PZD/DT/342/17/2008
Pszczyna, dnia 09.05.2008r. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Remont kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Pokoju w Brzeźcach na odcinku od skrzyżowania z DW 933 do skrzyżowania z ul. Kamienną – etap II – odcinek od studni D7 do studni D15”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 09 maja 2008r. wybrał ofertę na: EURODROGA-WYKONAWSTWO Antoni Macha ul. Krzywa 19 43-262 Kobielice w cenie 152 754,15 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Firmy Eurodroga-Wykonawstwo Antoni Macha z siedzibą w Kobielicach przy ul. Krzywej 19 spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy, którzy złożyli oferty: 1. Eurodroga-Wykonawstwo Antoni Macha ul. Krzywa 19, 43-262 Kobielice - liczba pkt. w kryterium cena – 100 2. Przedsiębiorstwo Budowlano-Melioracyjne „Tolos” Sp.j. Józef Walczak, Piotr Walczak os. Ks.Władysława 8D/10, 44-240 Żory – liczba pkt. w kryterium cena – 76,81 3. Przedsiębiorstwo Usługowo-Produkcyjne „ROL-BUD” Sp.j. Pastor Kazimierz ul. Rolna 4, 43-262 Kobielice – liczba pkt. w kryterium cena – 96,40 Plater Sp.j. Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Pławecki Sylwester Pławecki Leszek ul. Jaworowa 4b, 43-241 Łąka– oferta odrzucona |
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, fax (032) 212-80-69. · Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl · Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Pokoju w Brzeźcach na odcinku od skrzyżowania z DW 933 do skrzyżowania z ul. Kamienną - etap II - odcinek od studni D7 do studni D15. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana istniejącej kanalizacji deszczowej na nową, zlokalizowaną wzdłuż krawędzi jezdni na odcinku od studni D7 do studni D15 w ciągu ul. Pokoju w Brzeźcach na łączną długość ok. 200mb.Ponadto roboty obejmują wymianę 8 szt. studni rewizyjnych na fi 1000, wykonanie 8 szt wpustów ulicznych wraz z przykanalikami, wykonaniu 5 szt. studzienek drenarskich wraz z przykanalikami, wymianie podbudowy dla warstwy dolnej z kruszywa łamanego gr. 20 cm o powierzchni 205,49 m2 i dla warstwy górnej z kruszywa łamanego gr. 10 cm o powierzchni 146,78 m2 , wykonaniu podbudowy z mieszanki grysowo-piaskowej gr. 7 cm o powierzchni 146,78 m2 , wykonaniu warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-asfaltowej gr. 5 cm o powierzchni 244,63 m2 , ułożeniu 195,70 mb krawężnika na ławie betonowej z oporem oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.11.00-6. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 2. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA · Informacja na temat wadium: nie dotyczy. III.2) WARUNKI UDZIAŁU · Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum jedno zamówienie odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - remont kanalizacji deszczowej, na długości minimum 140 m, lub za kwotę minimum 70% wartości złożonej oferty. Spełnienie w.w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. · Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ wykonawcy winni przedłożyć wymagane dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią Formularza nr 2 - Przedmiar robót, wykonany zgodnie z pkt 14. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W przypadku gdy umowa ubezpieczenia zawarta będzie na okres krótszy niż planowany okres realizacji zamówienia, wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, w którym zobowiąże się do regularnej aktualizacji załączonej umowy. Kserokopie umowy spółki, w przypadku złożenia oferty przez spółkę cywilną. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4 (referencję lub protokoły odbioru). Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2008 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) terminie do 06.05.2008 r. do godziny 8:00 czasu lokalnego.. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |