Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 10-04-2008, godz. 08:00Budowa chodnika w ciągu ul. Kruczej w Pniówku – na odcinku od ul. Orlej do ul. Dąbkowej. Etap III – chodnik od km 0,2+4,00 do ul. Dąbkowej |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Pszczyna, dnia 22.04.2008r.
PZD/DT/342/13/2008 ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Budowę chodnika w ciągu ul. Kruczej w Pniówku na odcinku od ul. Orlej do ul. Dąbkowej – Etap III – chodnik od km 0,2+4,00 do ul. Dąbkowej”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 22 kwietnia 2008r. wybrał ofertę firmy: „BUD-ROL” Bogusław Reclik Ul. M. Konopnickiej 2 A 43-252 Golasowice Cena oferty: 255 498,46 zł brutto Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Firmy „Bud-Rol” Bogusław Reclik spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. |
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkowe OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES Nazwa: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie Adres pocztowy: ul. Chopina 4 Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Pszczyna 43-200 śląskie Telefon: Fax: (032) 212-80-68 (032) 212-80-69 Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Budowa chodnika w ciągu ul. Kruczej w Pniówku - na odcinku od ul. Orlej do ul. Dąbkowej. Etap III - chodnik od km 0,2+4,00 do ul. Dąbkowej II.1.2) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane nie przysługuje odwołanie II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika wraz z wjazdami na odcinku ok. 550m z kostki brukowej betonowej o szerokości 1,5m. Zabudowa krawężnika, wykonanie poszerzenia jezdni, wpustów ulicznych wraz z przykanalikami, wyczyszczenie rowów i umocnienie skarp, oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących. II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Glówny przedmiot 45.23.31.40-2 Dodatkowe przedmioty II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Nie II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej Nie II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA Okres w miesiącach: 2 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium nie dotyczy III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum jedno zamówienie odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - budowę chodnika na dł. min. 500m, - lub budowę chodnika o wartości minimum 50% złożonej oferty. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia lub nie spełnia warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków niniejszego SIWZ. Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): Formularz oferty zgodnie z treścią Formularza nr 1 Kosztorys ofertowy zgodnie z treścią Formularza nr 2 - Przedmiar robót, wykonany zgodnie z pkt 14. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy PZP, zgodnie z treścią Formularza 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Kserokopię polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające informacje zawarte w Formularzu 4. (referencję lub protokoły odbioru) Oświadczenie wskazujące podwykonawców, którzy będą wykonywać zamówienie z podaniem części przedmiotu zamówienia która zostanie im powierzona (Formularz 5). Formularz należy wypełnić w przypadku gdy Wykonawca zamierza wykonać przedmiot zamówienia z udziałem podwykonawców. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert Najniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna Nie IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Data: 10/04/2008 Godzina: 08:00 Miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 10.04.2008r do godziny 8:00 czasu lokalnego. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy |