Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 14-12-2007, godz. 08:00Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2008 r. |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
PZD/DT/342/47/2007
Pszczyna, dnia 14.12.2007r. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2008r.” ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 14 grudnia 2007r. wybrał ofertę na: Zadanie I –bieżące utrzymanie dróg powiatowych na Części Wschodniej (łącznie 115,9 km dróg) Firma Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Pszczyna Sp. z.o.o Ul. Borowikowa 1 43-215 Jankowice w cenie 383.290,39 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Firmy PRD Pszczyna Sp. z o.o. z siedzibą w Jankowicach przy ul. Borowikowej 1 spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Zadanie II – bieżące utrzymanie dróg powiatowych na Części Zachodniej (łącznie 110,3 km dróg) Firma BUD-ROL Bogusław Reclik Ul. M. Konopnickiej 2A 43-252 Golasowice w cenie 387.331,69 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Firmy BUD-ROL Bogusław Reclik z siedzibą w Golasowicach przy ul. M. Konopnickiej 1,, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę: 1. Zadanie II – Firma BUD-ROL Bogusław Reclik, ul. M. Konopnickiej 2A, 43-252 Golasowice – 100pkt 2. Zadanie I – Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Pszczyna Sp. z o.o., ul. Borowikowa 1, 43-215 Jankowice - 100pkt. |
|
Pszczyna: Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2008 r.
Numer ogłoszenia: 231131 - 2007; data zamieszczenia: 23.11.2007 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie, ul. Chopina 4, 43-200 Pszczyna, woj. śląskie, tel. (032) 212-80-68, fax (032) 212-80-69. • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg powiatowych utrzymywanych przez Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie w okresie od podpisania umowy do 20.12.2008 r.. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: -Zadanie 1- bieżące utrzymanie dróg powiatowych na Części Wschodniej (łącznie 115,9 km dróg) oraz -Zadanie 2- bieżące utrzymanie dróg powiatowych na Części Zachodniej (łącznie 110,3 km dróg). II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2008. SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA • Informacja na temat wadium: Warunkiem uczestniczenia w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 20.000,00zł słownie: dwadzieścia tysięcy złotych najpóźniej do dnia 14.12.2007r. do godz. 8.00. W przypadku składania ofert częściowych, wadium na poszczególne części zamówienia wynosi: -na Zadanie I - 10.000,00 zł -na Zadanie II - 10.000,00 zł. III.2) WARUNKI UDZIAŁU • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II. Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy PZP. III. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością robót związanych z: - całorocznym bieżącym utrzymaniem dróg na kwotę minimum 250.000,00 zł brutto -lub z remontem cząstkowym nawierzchni asfaltobetonowych na kwotę minimum 250.000,00 zł brutto; wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te roboty zostały wykonane należycie. IV. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje następującymi narzędziami i urządzeniami w ilości minimalnej: - koparka lub koparko - ładowarka 2 szt. - piła do cięcie asfaltu 2 szt. - samochód samowyładowczy 5t - 10t lub ciągnik kołowy z przyczepą 2 szt. - skrapiarka do bitumu z przewoźną ręczną pompą 1 szt. - walec samojezdny stalowy 2 szt. - remonter drogowy Patchumatic 1 szt. - wibrator powierzchniowy lub zagęszczarka 2 szt. - remonter drogowy - recykler 1 szt. - termos do przewozu mas bitumicznych 1szt. - młot pneumatyczny 1 szt. Spełnienie wyżej wymienionych warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa, na zasadzie spełnia nie spełnia warunków. • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp (wzór - Formularza 3 do SIWZ). II. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. III. Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające (referencję lub protokoły odbioru) informacje zawarte w Formularzu 4. IV. Informacje o posiadanym sprzęcie (Sprzęt), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 5. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.2. niniejszego SIWZ. V. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcy Formularz 6 VI. Nadto Zamawiajacy bezwzglednie bedzie wymagać przedstawienia w ofercie wypełnionego: Formularza Oferta (Formularz nr 1a lub i 1b), Zestawienie Cen Jednostkowych robót utrzymaniowych (Formularz nr 2a lub i do SIWZ) oraz kosztorys ofertowy szczegółowy wraz z zestawieniem sprzętu, materiału, robocizny. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl. IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.12.2007 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 14.12.2007r. do godziny 800 czasu lokalnego.. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: -Zadanie 1- bieżące utrzymanie dróg powiatowych na Części Wschodniej (łącznie 115,9 km dróg). • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty drogowe związane z letnim utrzymaniem dróg obejmują: -remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników -utrzymanie elementów odwodnienia ulic, rowów i poboczy -utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego -utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich -wykonanie robót interwencyjnych i zabezpieczających -utrzymanie zadrzewienia przydrożnego -utrzymanie czystości i porządku. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008. • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2- bieżące utrzymanie dróg powiatowych na Części Zachodniej (łącznie 110,3 km dróg).. • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty drogowe związane z letnim utrzymaniem dróg obejmują: -remonty cząstkowe nawierzchni jezdni i chodników -utrzymanie elementów odwodnienia ulic, rowów i poboczy -utrzymanie i konserwacja urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego -utrzymanie i konserwacja obiektów inżynierskich -wykonanie robót interwencyjnych i zabezpieczających -utrzymanie zadrzewienia przydrożnego -utrzymanie czystości i porządku. • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6. • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2008. • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. |