Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 12-10-2007, godz. 08:00ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH UTRZYMYWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA W SEZONIE 2007/2008 |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie informuje, że postępowanie przetargowe na „Zimowe utrzymanie dróg powiatowych utrzymywanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008”: Zadanie I – "Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich DW 931,935,933 utrzymywanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008",
Zadanie II – „Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich DW 938,939,933 utrzymywanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008", zostaje unieważnione. |
|
OGŁOSZENIE
ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH UTRZYMYWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA W SEZONIE 2007/2008 Zamieszczenie obowiązkowe OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES Nazwa: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie Adres pocztowy: ul. Chopina 4 Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Pszczyna 43-200 śląskie Telefon: Fax: (032) 212-80-68 (032) 212-80-69 Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy. I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG WOJEWÓDZKICH UTRZYMYWANYCH PRZEZ PZD PSZCZYNA W SEZONIE 2007/2008 II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: Zadanie I - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich DW 931,935,933 utrzymywanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008 Zadanie II - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich DW 938,939,933 utrzymywanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008 II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Glówny przedmiot 90.21.20.00-6 Dodatkowe przedmioty 90.21.30.00-3 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej Tak, ilość częsci: 2 II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej : Nie II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Data zakończenia 31/03/2008 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium Warunkiem uczestniczenia w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 7.500,00zł słownie: siedem tysięcy pięćset złotych najpóźniej do dnia 12.10.2007r. do godz. 8.00. W przypadku składania ofert częściowych, wadium na poszczególne części zamówienia wynosi: - na Zadanie I - 3.200,00 zł, - na Zadanie II - 4.300,00 zł. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II.Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 3 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że ma dwuletnie doświadczenie w wykonywaniu prac związanych z zimowym utrzymaniem dróg publicznych. III.Wykonawca musi mieć do dyspozycji co najmniej: Zadanie I: Wymagane minimum podstawowe: · Pługo - piaskarko - solarki - min. 3 szt. · Pługi - min. 2 szt. · Pojazd który odśnieży i posypie odcinek drogi DW 933, spełniający warunki wynikające ze względu na zmianę organizacji ruchu na wiadukcie drogowym w m. Pszczyna DW 933 - min. 1 szt. Wymagania dodatkowe : · Pług wirnikowy - min. 1 szt. Zadanie II: Wymagane minimum: · Pługo - piaskarko - solarki - min. 3 szt. · Pługi - min. 2 szt. Wymagania dodatkowe : · Pług wirnikowy - min. 1 szt. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie spełnia/ nie spełnia warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Oferta (wzór - formularz nr 1a lub-i nr 1b do SIWZ); II.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1-4 i art. 24 ust. 1-2 ustawy Pzp (wzór - Formularza 3 do SIWZ). III.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. IV.Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt.6.2.1. niniejszego SIWZ. Do informacji należy dołączyć dokumenty potwierdzające (referencję lub protokoły odbioru) informacje zawarte w Formularzu 4. V.Informację o posiadanym sprzęcie (Potencjał techniczny), należy przedstawić zgodnie z treścią Formularza 5a lub/i 5b. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku o którym mowa w pkt 6.2.2. VI.Kosztorys ofertowy (Formularz nr 2a lub-i 2b). SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert : Najniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem www.pzd.powiat.pszczyna.pl IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy. IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Data: 12/10/2007 Godzina: 08:00 Miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 12.10.2007r. do godziny 800 czasu lokalnego. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy. ZAŁĄCZNIK I INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH * CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie I - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich DW 931,935,933 utrzymywanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Przedmiotem części zamówienia - zadanie I jest: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich DW 931, 933, 935 o długości 34,5km. 2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Główny przedmiot 90.21.20.00-6 Dodatkowe przedmioty 90.21.30.00-3 3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANI Zakończenie 31/03/2008 4) KRYTERIA OCENY OFERT Najniższa cena CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie II - Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich DW 938,939,933 utrzymywanych przez PZD Pszczyna w sezonie 2007/2008 1) KRÓTKI OPIS ZE WSKAZANIEM WIELKOŚCI LUB ZAKRESU ZAMÓWIENIA Przedmiotem części zamówienia - zadanie II jest: Zimowe utrzymanie dróg wojewódzkich DW 938, 933, 939 o długości 46,5km. 2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV) Słownik główny Główny przedmiot 90.21.20.00-6 Dodatkowe przedmioty 90.21.30.00-3 3) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Zakończenie 31/03/2008 4) KRYTERIA OCENY OFERT Najniższa cena |