Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 12-10-2007, godz. 08:00Remont nawierzchni drogi 4119S w ramach usuwania szkód związanych z wprowadzonym objazdem |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
PZD/DT/342/39/2007
Pszczyna, dnia 19.10.2007r. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Remont nawierzchni drogi 4119S w ramach usuwania szkód związanych z wprowadzonym objazdem”. ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 19 października 2007r. wybrał ofertę na: Firma Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z.o.o. ul. Borowikowa 1 43-215 Jankowice w cenie 297.482,55 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta Przedsiębiorstwa Robót Drogowych Sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Borowikowej 1 43-215 Jankowice, spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy, którzy złożyli ofertę: 1. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Sp. z o.o., ul. Borowikowa 1, 43-215 Jankowice – Liczba pkt. w kryterium CENA – 100,00 pkt |
|
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zamieszczenie obowiązkowe OGŁOSZENIE DOTYCZY: Zamówienia publicznego SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I.1) NAZWA I ADRES Nazwa: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie Adres pocztowy: ul. Chopina 4 Miejscowość: Kod pocztowy: Województwo: Pszczyna 43-200 śląskie Telefon: Fax: (032) 212-80-68 (032) 212-80-69 Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzd.powiat.pszczyna.pl Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy. I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OPIS II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego Remont nawierzchni drogi 4119S w ramach usuwania szkód związanych z wprowadzonym objazdem II.1.2) Rodzaj zamówienia Roboty budowlane nie przysługuje odwołanie II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: § Zakres robot obejmuje: 1. Skrzyżowanie z DW 935 - wykonanie 836m2 remontu nawierzchni w tym 33 m2 wraz z wymiana podbudowy oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących; 2. Rejon skrzyżowania z ul. Łowiecką - remont nawierzchni wraz z wymiana podbudowy 320 m2, ułożenie 170mb krawężnika wraz z oporem, wykonanie 120 m2 poboczy wraz z korytowaniem oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących; 3. ul. Bieruńska od ul. Katowickiej do ul. Partyzantów - wykonanie 123 m2 remontu nawierzchni wraz z wymiana podbudowy oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących; 4. ul. Bieruńska od ul. Partyzantów do torów PKP - wykonanie 528,85m2 remontów nawierzchni wraz z wymianą podbudowy oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących; 5. ul. Chopina od ul. Katowickiej do cmentarza - wykonanie 73 m2 remontu nawierzchni wraz z wymiana podbudowy oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących. II.1.4) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV): 45.23.31.42-6 II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:Nie II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:Nie II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA Data zakończenia 30/11/2007 SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA Informacja na temat wadium: Nie dotyczy. III.2) WARUNKI UDZIAŁU Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I.O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust 1 ustawy PZP: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. II.Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - remonty nawierzchni asfaltobetonowych o wartości min. 50% złożonej ofert. III. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów, o których mowa poniżej, na zasadzie -spełnia- lub -nie spełnia- warunków. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. II.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, zgodnie z treścią Formularza 3. III.Informacje o doświadczeniu Wykonawcy (Doświadczenie zawodowe), na formularzu zgodnie z treścią Formularza 4.; dokumenty potwierdzające (referencję lub protokoły odbioru) informacje zawarte w Formularzu 4. SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA Przetarg nieograniczony IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert Najniższa cena IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:Nie IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia : www.pzd.powiat.pszczyna.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pzd.powiat.pszczyna.pl IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy. IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: Data: 12/10/2007 Godzina: 08:00 Miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj. w Pszczynie przy ul. Chopina 4, sekretariat (I piętro) w terminie do 12.10.2007r. do godziny 8:00 czasu lokalnego. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy. |