Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 13-07-2007, godz. 08:00Modernizacja odcinka drogi w ciągu ul. Baranowickiej Suszec – Rudziczka – etap III - dojazd do gruntów rolnych |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
PZD/DT/342/37/2007
Pszczyna, dnia 13.07.2007r. ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Modernizacja odcinka drogi w ciągu ul. Baranowickiej Suszec - Rudziczka – etap III – dojazd do gruntów rolnych” ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 13 lipca 2007r. wybrał ofertę na: F.U.H. „BIEGIER” Grzegorz Biegier Ul. PCK 24 43-230 Goczałkowice-Zdrój w cenie 109.987,95 zł. Uzasadnienie wybory oferty: Oferta F.U.H. „BIEGIER” Grzegorz Biegier z siedzibą w Goczałkowicach-Zdroju przy ul. PCK 24 spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. Wykonawcy, którzy złożyli oferty: 1. Firma Handlowo-Usługowa „DIEGO” s.c, Zbigniew Gogol, Grzegorz Gogol, ul. Pszczyńska 60, 43-254 Warszowice – Liczba pkt. w kryterium CENA – 69,11 pkt; 2. P.U.P. „ROL-BUD” Sp. j. Pastor Kazimierz, ul. Rolna 4,43-262 Kobielice – Liczba pkt. w kryterium CENA – 73.50 pkt; 3. Firma „STRADA” Maciej Zdziebło, ul. Gagarina 132C, 44-268 Jastrzębie Zdrój – Liczba pkt. w kryterium CENA – 52,60 pkt; 4. Firma „BUD-ROL” Bogusław Reclik, ul. M. Konopnickiej 2A, 43-252 Golasowice – Liczba pkt. w kryterium CENA – 48,93 pkt; 5. F.H.U. „BIEGIER” Grzegorz Biegier, ul. PCK 24, 43-230 Goczałkowice-Zdrój – Liczba pkt. w krtyerium CENA – 100,00 pkt; 6. „PETBUD” sp. z o.o., ul. Kruczkowskiego 14, 44-230 Czerwionka-Leszczyny – Liczba pkt. w kryterium CENA – 87,03 pkt; Przedsiębiorstwo Budowlano-Melioracyjne „TOLOS” sp. j Józef Walczak, Piotr Walczak, Os. Ks. Władysława 8D/10, 44-240 Żory – oferta odrzucona |
|
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
„Modernizacja odcinka drogi w ciągu ul. Baranowickiej Suszec – Rudziczka – etap III - dojazd do gruntów rolnych”. 1. Zamawiający a) pełna nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie b) kod, miejscowość, województwo: 43-200, Pszczyna, śląskie c) ulica, nr domu: ul. Chopina 4 d) numer kierunkowy:0-32 e) tel.: 212-80-68, fax: 212-80-69 2. Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony do wartości określonych w przepisach art.11 ust.8 na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tj. Dz U. nr 164 poz. 1163 z 2006 roku z późn. zm.). 3. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: dostępna na stronie internetowej www.pzd.powiat.pszczyna.pl 4. Przedmiot zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest modernizacja odcinka drogi w ciągu ul. Baranowickiej na dł. 1086m.. Roboty polegają na modernizacji: - odcinka jezdni na długości 167m : - 10 cm nawierzchni z tłucznia kamiennego, - 30 cm podbudowy z łupka przywęglowego, - 10cm warstwy odcinającej z piasku, - wyczyszczenie rowu na długości 115mb o szerokości dna 0,4m, - zjazd z przepustem fi 300 PCV do przebudowy o długości 6,0m oraz utwardzenie, - utwardzenie istniejących 3 zjazdów, - wycinka krzaków oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących; - odcinka jezdni na długości 919m : - 10 cm nawierzchni z tłucznia kamiennego, - 2 cm wyrównania istniejących nierówności nawierzchni – kliniec, - 10 cm spulchniona istniejąca nawierzchnia jezdni, - wyczyszczenie rowu na długości 115mb o szerokości dna 0,4m, - utwardzenie istniejących 11 zjazdów, - wycinka krzaków oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących.. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna oraz Formularz 2. b) rodzaj zamówienia: roboty budowlane c) miejsce realizacji zamówienia: ul. Baranowicka d) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 10. Termin wykonania zamówienia: dwa miesiące od daty podpisania umowy 11. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: Ř Spełniają warunki zawarte w art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ř Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - Modernizację lub przebudowę lub budowę drogi o dł. min. 1100 m, - Modernizację lub przebudowę lub budowę drogi o wartości minimum 70% złożonej oferty. Spełnienie w/w warunków będzie dokonane na podstawie treści wymaganych dokumentów na zasadzie „spełnia” lub „nie spełnia” warunków. 12. Wadium: nie jest wymagane 13. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %): cena – 100% 14. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia 13.07.2007r. do godz. 800 15. Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: a) Anna Kubiś b) tel.: 032 212-80-68 w. 28 c) nr pokoju: 101 d) godziny w których udziela się informacji dotyczących przetargu: od 700 – do 1500 16. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w pokoju 108 w dniu 13.07.2007r. o godz. 900 17. Termin związania z ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. |