Wyniki przetargów/konkursów |
Termin składania ofert: 11-06-2007, godz. 08:00Remont nawierzchni ul. wyzwolenia w gm. Suszec |
|
Wynik postępowania przetargowego/konkursowego |
|
PZD/DT/342/33/2007 Pszczyna, dnia 18.06.2007
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY NAJKORZYSTNIEJSZEJ W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMOWIENIA NA: „Remont nawierzchni ul. Wyzwolenia w gm. Suszec” ZAMAWIAJĄCY: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie ul. Chopina 4 43-200 Pszczyna Uprzejmie zawiadamia, że w dniu 18 czerwca 2007r. wybrał ofertę na: „TYSKIE DROGI” sp. z o.o. ul. Urbanowicka 8 43-100 Tychy w cenie 217.046,24 zł brutto Uzasadnienie wybory oferty: Oferta firmy „TYSKIE DROGI” sp z o.o. z siedzibą w Tychach przy ul. Urbanowickiej 8 spełniła wszystkie wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, ponadto przedłożona przez Wykonawcę oferta zawierała najkorzystniejszą cenę. |
|
Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym na:
„Remont nawierzchni ul. Wyzwolenia w gm. Suszec”. 1) Zamawiający a) pełna nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Pszczynie b) kod, miejscowość, województwo: 43-200, Pszczyna, śląskie c) ulica, nr domu: ul. Chopina 4 d) numer kierunkowy:0-32 e) tel.: 212-80-68, fax: 212-80-69 2) Tryb zamówienia: przetarg nieograniczony o wartości szacunkowej nie przekraczającej wyrażoną w złotych równowartość kwoty 60 000 EURO 3) Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia: dostępna na stronie internetowej www.pzd.powiat.pszczyna.pl 4) Przedmiot zamówienia: a. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni ul. Wyzwolenia w gm. Suszec w miejscowości Mizerów na odcinku od końca zatoki autobusowej w okolicach szkoły w kierunku Warszowic; Roboty polegają na ułożeniu warstwy wiążącej (6 cm) w ilości 2897,5 m2 i ścieralnej (4 cm) w ilości 2850,0 m2 oraz wykonanie pozostałych robót towarzyszących. b. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna oraz Formularz 2. c. rodzaj zamówienia: roboty budowlane d. miejsce realizacji zamówienia: ul. Wyzwolenia w Suszcu e. nie dopuszcza się możliwości składania ofert częściowych f. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233142-6 g. 5) Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty wariantowej 6) Termin wykonania zamówienia: jeden miesiąc od daty podpisania umowy 7) W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art.22 Ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca musi wykazać, że jako strona umowy (wykonawca) zrealizował prawidłowo w okresie ostatnich 5 lat minimum dwa zamówienia odpowiadające każde swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia tj. udokumentuje, że wykonał: - nawierzchnię asfaltobetonową o dł. min. 500 m, - lub nawierzchnię asfaltobetonową o pow. min. 2000 m2 , - lub nawierzchnię asfaltobetonowej o wartości minimum 70% złożonej oferty. Ocena spełnienia tych warunków odbywać się będzie na podstawie złożonych oświadczeń i załączonych dokumentów wymaganych ustawą Pzp oraz określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006. (Dz.U. z 2006 Nr 87 poz. 605) w sprawie rodzaju dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. 8) Wadium: nie jest wymagane 9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie (w %): cena – 100% 10) Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego, w sekretariacie w terminie do dnia 11.06.2007r. do godz. 800 11) Pracownikiem uprawnionym do kontaktów z wykonawcami jest: a) Anna Kubiś b) tel.: 032 212-80-68 w. 28 c) nr pokoju: 101 d) godziny w których udziela się informacji dotyczących przetargu: od 700 – do 1500 12) Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte w siedzibie zamawiającego w pokoju 108 w dniu 11.06.2007r. o godz. 1000 13) Termin związania z ofertą: 30 dni od ostatecznego terminu składania ofert. |